Kettle da su kaynatıp banyo yapmak eziklik mi?

Kaldığım öğrenci evinde şofben var şofben de hızlı su akarsa ancak düzgün çalışıyor yavaş akan su kesintisi durumlarında şofben çalıştırılamaz tehlikelidir yani. Ben de kaynatıyorum kocaman kettle da sonra soğuk suyla karıştırıp öyle yapıyorum. Eziklik mi bu biri bana vah garibim falan dedi de
Kettle da su kaynatıp banyo yapmak eziklik mi?
Cevapla