Merhaba bugün dilekçe verdim ve süreci başlattım
120 günlük bir zaman var bu zaman zarfında ne sıklıkta hangi işleme geçiliyor , dün vermiştim ama iç işleri bakanlığı yazdığım için almadılar ve ikametgah olan nüfus müdürlüğü değil adliyenin olduğu ilçenin nüfus müdürlüğü yazdırdılar bir sorun çıkarmı ve tekrar soruyorum süreç nasıl işliyor ( haklı sebebin yoksa olmaz demeyin hem isim hem soy isim için haklı gerekçelerim var bu konuyu açmayın )
120 günlük bir zaman var bu zaman zarfında ne sıklıkta hangi işleme geçiliyor , dün vermiştim ama iç işleri bakanlığı yazdığım için almadılar ve ikametgah olan nüfus müdürlüğü değil adliyenin olduğu ilçenin nüfus müdürlüğü yazdırdılar bir sorun çıkarmı ve tekrar soruyorum süreç nasıl işliyor ( haklı sebebin yoksa olmaz demeyin hem isim hem soy isim için haklı gerekçelerim var bu konuyu açmayın )
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer