Kardeşim benimi dolduruyor yoksa haklı mı?

Öncelikle merhaba herkese. 2 yıllık evliyim ve 5 gün önce ameliyat geçirdim ( küçük bı ameliyat) eşim gelmedi işteydi , tek başıma gittim ilaçlarımı tek aldım. Hastaneden çıktım evde yatıyorum. Kahveye gitti oyun oynamaya ve gece 12 de geldi. Gece 12 ye kadar aramadı hiç beni. Bugün kendime geldim kahve yapicaktim ikimize. Kız kardeşimde bana kızdı " abla m@lmısin , ameliyata tek gittin ilaçlarını kendin aldın , sen eve geldikten sonra kahveye oyuna gitti ve seni aramadı hadi evde ameliyat sonrası kanaman çoğaldı öldün kaldın gece 12 de anca görürdü , ben senin yerinde olayım tripte atmam ama suratına bile bakmam dedi.
Kardeşim benimi dolduruyor yoksa haklı mı?
Cevapla