Sizce nasıl yapmalıyım ya da ne yapmalıyım?

Kykda bizim yataklar ranza ben ustteyim uyuyamiyorum ne yapabilirim yaa korkuyorum uyuyamıyorum off
Sizce nasıl yapmalıyım ya da ne yapmalıyım?
Cevapla