Aile & Toplum Evde yalnız kalmayı seviyor musunuz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Güncelle Evde yalnız kalmayı seviyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Yaleleyyalelee Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 852 cevap paylaştı. Tek takılmayı severim. Işıkları kapa fılm cıps cekıldek misss 1 0 Yorumla
sedefffinci Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Sevmiyorum 2 21 Yorumla Soran 1 yıl Neden Yorumla sedefffinci 1 yıl Korkuyorum Yorumla Soran 1 yıl Neden pekisi Yorumla sedefffinci 1 yıl Korkuyorum diyorum neden diyorsun nedensiz yere korkuyorum Yorumla Soran 1 yıl Korkunun da nedeni olur ama neysa Yorumla Soran 1 yıl Sen çağır beni korkunca Yorumla sedefffinci 1 yıl Ne olurmuş mesela nedeni Yorumla sedefffinci 1 yıl Tamam çağırırım 🙂 Yorumla Soran 1 yıl Anadolu yakası mı Avrupa mı 😊 Yorumla sedefffinci 1 yıl Anadolu Yorumla Soran 1 yıl Yakınız da 😛 Yorumla sedefffinci 1 yıl Napalım yakınız diye nolmuş o kadar kişiyle yakınız ama hiçbir şey değişmiyor farkındaysan Yorumla Soran 1 yıl Korkunca çağıracaksnya hemen gelirim manasında şeyettim Yorumla sedefffinci 1 yıl He he çağırıcam hemen gel ha vakit kaybetme sjjsjsj Yorumla Soran 1 yıl Sanada iyilik yaramıyormuş anladık 😂 Yorumla sedefffinci 1 yıl Tabi canım 😂😂😂 Yorumla Soran 1 yıl İyi sen korka korka kal evde 😂 Yorumla sedefffinci 1 yıl Hı 😒 Yorumla Soran 1 yıl Çağırırsan gelmicem 😂 Yorumla sedefffinci 1 yıl Aman be gelmezsen gelme 😂😂 Yorumla Soran 1 yıl Pekisi 😂 Yorumla
cansuparlak0 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl severim yalnızlıgı 1 1 Yorumla Soran 1 yıl İyidir Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tek takılmayı severim. Işıkları kapa fılm cıps cekıldek misss
Evet en sevdiğim şeydir
Severim
Sevilir
Sevmiyorum
Neden
Korkuyorum
Neden pekisi
Korkuyorum diyorum neden diyorsun nedensiz yere korkuyorum
Korkunun da nedeni olur ama neysa
Sen çağır beni korkunca
Ne olurmuş mesela nedeni
Tamam çağırırım 🙂
Anadolu yakası mı Avrupa mı 😊
Anadolu
Yakınız da 😛
Napalım yakınız diye nolmuş o kadar kişiyle yakınız ama hiçbir şey değişmiyor farkındaysan
Korkunca çağıracaksnya hemen gelirim manasında şeyettim
He he çağırıcam hemen gel ha vakit kaybetme sjjsjsj
Sanada iyilik yaramıyormuş anladık 😂
Tabi canım 😂😂😂
İyi sen korka korka kal evde 😂
Hı 😒
Çağırırsan gelmicem 😂
Aman be gelmezsen gelme 😂😂
Pekisi 😂
severim yalnızlıgı
İyidir
Severim
Severim
Çokk