Sizce bilerek mi yaptı yoksa yanlışlıkla mı oldu?

bu sabah eniştem (teyzemin kocası olan) ile tokalaşıyorduk sıra sol yanağıma geldiğinde yanağımdan değil de dudağımın kenarından öptü ve pardon falan da demedi sanki gözleri bilerek yaptım diye bas bas bağırıyordu. çok rahatsız oldum ve sabahtan beri bunu düşünüyorum taktım kafaya.
Sizce bilerek mi yaptı yoksa yanlışlıkla mı oldu?
Cevapla