Arkadaşlar ev aldık asgari ücretin 10 milyarını ev borcuna veriyorum, sizce kendim ayrı eve mi çıkmalıyım?

Anne ve kardeşim (11 yaşında erkek) için duruyorum bu evde sadece, babamın hareketleri aşırı itici
Anne babam da ev borcuna katıyolar
Bolu'da yaşıyorum kiralar da yüksek sizce napmalıyım
İnsanlar degismiyor
Ev borcuna para katmayıp ayrı eve mi çıksam?
Güncellemeler
1 yıl
27 yaşında, bayanım
Arkadaşlar ev aldık asgari ücretin 10 milyarını ev borcuna veriyorum, sizce kendim ayrı eve mi çıkmalıyım?
Cevapla