Yeni binalar çok yüksek. Mümkünse 5’i geçmesin yere yakın olayım ben.

Yeni binalar çok yüksek. Mümkünse 5’i geçmesin yere yakın olayım ben.

Yaşamasına yaşarım kat konusunda sınır yok da yaşamam. Çünkü keyif almıyorum. Bahçesi olan ev gibi ev seviyorum. Apartman veya rezidans dairesi ev gibi gelmiyor bana, o hissiyatı vermiyor.
Yumurta üretim tesislerindeki tavukların sıkışık sıkişık orada bulunması gibi bir hissiyat veriyor. Bu sebeple 1 diyorum.
Cevap
12Cevap
en yüksek nere ise orası
Kat olarak max 2 ama yüksek katta değilde yüksek bir tepede manzara gören tek katlı evde oturmak iyidir.
Gökdelenleri sevsem bile hayali bile boğucu ya, ellibeşinci kat misâl.. Dördüncü kattan fazlası gereksiz gerçekten..
Bacakların cok ince spor yapsan iyi olur gibi onun dışında mekan güzel iyi keyifler
Kat olarakta 5 teyiz😃
Daha yükseği yoktı

Burada oturuyorum
Fark etmiyor. Yüksekleri severim
30 kat yukarıda yaşadım.
Eğer paraşütüm olsaydı en yüksek katta otururdum
Fark etmez 99. Katta bile otururum
5 bile fazla 2 veya 3 iyidir bence :D
294848927 katta oturuurm yani sorun yok
Hepsine otururum da aşağıya bakamam.
7 bebiş
Fark etmez
5 😂
4 ün üzeri beni aşar
10. Kat
5 en fazla
4 yeterli
20. Kat
Gaziantep iconova 34 Kattayım
5 ya da 6
50 Kat.
Fark etmeZ
Iy bu foto ne ya
2. Kat en fazla
Farketmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?