Onlara çok kırgınım. Ben mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum?

4 aydır evliyim. Biz İstanbul Ümraniyede oturuyoruz. Kayınvalidemler Beyoğlunda oturuyor. Evlendiğimizden beri biz sürekli onlara gittik. Defalarca davet etmemize, biz araba kiralayalım getirelim dememize rağmen gelmediler. Sürekli uzaklığı bahane ediyorlar. Benim burada kimsem yok. Eşim ve onlardan başka kimseyi tanımıyorum. Buraya gelin geldim. Sağlık problemi yaşadım birkaç gündür. Hastahanedeydim. Şimdi evdeyim ama istifra da olunca bağışıklığım iyice düştü. Kayınvalidem aradı nasılsın diye sormak için ama kötüyüm desem ne farkeder. Yakın olsa bize gelirdin dedi. Ama ben zaten adım atacak halde değilim. Eşim işe gitmek zorunda çalışma saatleri de çok fazla olduğu için zaten yetişemiyor bana. Kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki. Hamilelik şüphesi dedi doktor ama kan tahlilinde şu an için yeterli değer görmedi. Bir hafta sonra tekrar gideceğim. Ben mi fazla alınganım. Ne gelen var ne giden. Ablam Gaziantepte yaşıyor. Biletini almış yanıma gelecek. Kendi ailem uzakta bile varlığını hissettirirken kayınvalidemler var,4 eltim 2 görümcem var. Hiçkimse yok gibi. Onların burnu kanasa koşuyordum. Uzak demiyordum. Bilmiyorum. Bu durumda ben onlara nasıl davranmalıyım?

Onlara çok kırgınım. Ben mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum?
Cevapla