Üniversite ilk sınıfım. Üniversiteye yeni başladığımda her şey çok normaldi (bana öyle geliyordu)1-2 kızla yakınlık kurdum ama çok yakın olmadım, sadece konuşabileceğim biri olarak, sırf yalnız kalmamak için. Sonra 1-2 hafta geçti, ne olduysa, arkadaşlık kurduğum o 1-2 kız kendi aralarında arkadaşlık etmeye başladı ve beni ektiler. Derslere giren zaman ben hep yalnız oturuyorum, onlar benim yanımdan geçen zaman beni umursamıyorlar bile, sanki ben orada yokmuşum gibi. Ara sıra bana bakıb itici bir şekilde gülümsüyorlar. Kalbim çok kırılıyor Herkes qruplaşmış, arkadaş olmuş, bir ben yalnızım. Üniversiteye gelirken yalnız, dersdeyken yalnız, yemekhanede yalnız, eve dönerken yalnız. Neden? Ben haketmiyor muyum arkadaşı? Neden herkes beni görmezden geliyor? Merheba bile demiyorlar? Yemin ederim bıktım, çok kırılıyorum. Ne suçum varki benim? İnsanlara zarar vermem, hayvanlara zarar vermem, hatta çok severim. Günah sayılabilecek bir şeyde yapmadım. Her kes beni çok tuhaf biriymişim gibi görüyor. Bu soruyu şu an üniversitede boş derste yalnızlığımla yazıyorum. İçimi dökmek istedim, bunu anlatacak bir arkadaşım yok çünki😪🥺
Yemin ederim sırf bu yüzden kendimi öldürmek istiyorum, daha yeter artık bu kadar, kırıla kırıla nereye gidcem ki ben😒😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer