Kızlardan nefret eden bir erkek arkadaşım var...

zamanında yaşadığı olaylardan dolayı kızlardan nefret ediyor inanmıyor güvenmiyor kendi ablalarına bile güvenci yok kız oldukları için ayrı bir nefret büyütmüş içinde konuşmayı dahi sevmez ben konuştum ama sevgili bile olduk 1 yıllık ilişkim var ama zamanla bana olan inancı da azaldı güvenci de benim de diğer kızlardan farksız olduğumu düşünmeye başladığını düşünüyorum ne bilim kızsan beklerim kafasında yani ne yapmam lazım bilmiyorum nasıl konuşmalıyım nasıl inandırmalıyım kendime
Kızlardan nefret eden bir erkek arkadaşım var...
Cevapla