Yok cınım tabiki yaşlanmadım henüz hayatımın baharındayım 😌

Yok cınım tabiki yaşlanmadım henüz hayatımın baharındayım 😌

daha bu akşam annem ay yaşlandım ya dedi bir şeyler dokunmuş kendisi 58 yaşında her neyse ben de ay evet anne ya ben bile öyleyim beni de rahatsız ediyor bazen tuzlu yağlı şeyler falan derken bi kızdı bana 😃 ben bile diyorsun sürekli daha yaşın kaç genceciksin dedi ben de sustum o zaman yine kızdı hayırdır gençliği kabul edemiyor musun diye güldü 😂😂😂
yani henüz yaşlı değiliz ama mesela şu rutubetli havaları hissediyorum ay bacaklarım falan diyorum oy oy diyorum ve çabuk üşüyorum eskiden kışın bile evde tshirt ile dolaşırdım 😃
Her sene jdksks
Yaşlanmak aslında yaş almaktan geliyor. Haliyle de biz aslında her yıl, her sene yaşlanıyoruz. Doğulan andan itibaren yaşlanma süreci devam ediyor.
Senin sormak istediğin ve rahatsız olacağın şey ihtiyarlamak. Yani insan olarak premium dönemin sona ermesi. O da vücut kendini yenileyememeye başladığı zaman oluyor ama merak etme sana daha çooooooooookkkk var.
Tabi ki baharındasın hatta ikinci bahar. Çünkü ikinci 35'likte ilerliyorsun. Oradaki ilaçlar da bir şeyi değiştirmez maalesef artık doğar doğmaz ilaç kullananlar var.
Ha sen ben artık yaşlandım beni emekli etsinler diyerek işten kaytarmaya çalışıyorsan yapmazlar boşuna uğraşma jdkdks
İşten kaytarmak için 40 takla at seni emekli edicez derseler emin ol tombik halime atarım o taklayı😅😅😅
Ahahah evet 😅😅
Ay onlar ne ilacı öyle😖. Valla bir tane kadını takip ediyorum Instagram da 55 yaşında falan Türkiye den emekli yurtdışında çeşitli ülkelerde ev, iş yeri temizliği yaparak dünyayı geziyor. Gecen mesela berbat bir evi 6 saatte temizledi. Fit ve de bakımlı. Ulan helal olsun dedim ben şimdiden yamuldum xcxx. Yani gençliği, yaşlılığı biraz da insan kendisi belirliyor yaşama sevinciyle ilgili biraz bu benje
55 de ben nasıl olurum acaba bunların 2 katı ilaclarım olur belki 😅😅
Yüzdeki göz kenarlarındaki ilk çizgiler, nazolabial çizgiler, saçtaki ilk beyazlar çıkmaya başladıysa, vücut ağırlaşıp, yürüyüşler yavaşlamaya başladıysa evet yaş alıyor kişi demektir.
İlk diye belirtmemenin sebebi genetik beyazlık ve çizgilerle karışmaması için. Genetik beyazlama ve çizgiler bunların dışında durum.
Cevap
84Cevap
50 geçince bence
Siz yaşlısınız demektir. Yaşlılık rakamlarda değil zihindedir!
Oturduğun yerden kalkıp ilerleyemiyorsan yaşlandın demekti, ya da altımıza işediğimizde 😄 ama işte bunun önüne sporla geçebiliyoruz, en önemli şey kaslarımız👍🏻
Ahahaha o duruma düşmeyelim 🙏😅
Egzersizlerimizi aksatmaz ve Allah ömür verirse düşmeyiz
İnşallah 🙏
🙏🏻
Bende öyle düşünüyorum ama bazen hiç bişeye enerjimin kalmadığını da hissediyorum
Ki çok sosyal enerjik biriyim normalde
Diyabetik olduğum gün tamam artık kendine dikkat et yoksa yaşlılık falan hikaye daha 40 göremeden uzak yolculuğa çıkarsın dediğim gün yaşlandığımı anladım :)
İnsanlar size bilerek abla ya da abi dediklerinde, okula giden liseli ergenleri gördüğümde, ya da sesimi çıkarmayıp işime gidip akşam geldiğimde yaşlanmış hissediyorum
Yağmur bitince tercihe göre ya yaşlanıyoruz ya da kuruyoruz. Yani tam sular durulduğunda başlıyor diye biliyorum. Karları beklemeye başlamadan az önce.
Yaslanip yaslanmadigini dusunmeye basladiginda. Yani sen su an bu durumdasin 😀
Üzdün ross
Uzulme ben de sorguluyorum yalniz degilsin 🤣
Tamam sen yaşlı ol ben değilim😅
Tamam sen kendini kandirmaya devam et 😀😛
Sen önden git tamam 😅
Her zaman 😎
Dizlerimiz tutmayınca, kulaklarımız duymayınca
Şükür onlarda sıkıntı yok😌
Bence ben de yaşlı değilim fotoğraflarımı 3 4 yıl önce çektiklerimden seçiyorum diye yaşlanmış sayılmam bence 🥹
4 gün sonra 33 oluyorum, yaş alan her canlı yaşlanıyor.
Kırkı devirdim.. Hâlâ içimde uslanmaz bir kız var 😅
Ben kendimi şimdiden yaşlı hissediyorum ruhun geçse yaşlı değilsin bence
Kadınlar için söylüyorum, doğurganlığımızı kaybedip menopoza girdiğimiz zaman yaşlanmış sayılırız artık.
Evdeki yüz kremleri cilt kremleri çoğalmaya başlayınca anlaki yaşlanıyoırsun
Daha var o zaman iyi bari😅
Sadece Ruhen Artık eskisi gibi enerjimiz yoksa ve hiçbir şey yapmak istemiyorsak yavaş yavaş yaşlanıyoruz demektir
@вуηαяcσѕ hayır kabul etmiyorum 😃😃😃
Farkın
Farkındayım
Ben çoktan yaşlandım. Yarışmacı gencolara başarılar :D
Sen 26da bunu diyorsan beni gömün 😅
Bazen 8 yaşındayım bazen 78 :) Hiç 26 olamadım ki...
Tavsiye ederim bir de 26 yaşı yaşa
Kadınlar menepoza girince erkekler de prostat olunca
Artık hiç bir şeye hevesiniz kalmadığında ve sadece ölümü beklemeye başladığınızda. 😃
Oynadığım atarinin antika olarak sergilendiği görünce anlamıştım ben
27 yaşındayım ne ara geçti hiç anlamadım bile zaman makinesi olsa diyorum bazen de 2007 yılına dönüp sokakta seksek oynasam yine yine eve gidip Hepsi 1 izlesem
Konfor alanından çıkmak istemeyen herkes yaşlanmış sayılır.
Konudan alakasız ilaçları öyle kaplarda saklamak sağlıklı değilmiş
Her an önceki zamana göre yaşlıyız ve yaşlanıyoruz.
Göğsünün altına kalem koyuyorsun düşmezse yaşlısın
bence artık dullarda sana olur modu olustumu sayılıyorsundur.
İyi geceler...
Daha genciz bizler Küçük Hanım 😉 😀
Ajda apla bile yaşlı değilse biz daha doğmadık bile :😀 😂😂😂
Tam olarak ne olursa olsun heycanınızı kaybedince...
Hayatla ilgili beklentilerinin son bulup, köşene çekilme isteği baş gösterdiğinde.
Kadınlar için 30 ve sonrası, erkekler için 40 ne sonra
Daha yaşlanmadım, babaanne olunca bile genç olacağım
Yaşlanma, 30'lu yaşlardan itibaren biyolojik olarak başlar.😊
Ne zaman başkasına bağımlı hale geldiysen İşte o gün yaşlanmışsın demektir
Güçten düştüğün vakit yaşlandığını kabul etmelisin...
Kadınlarda 27 yaşından sonra başlıyor, erkeklerde 40
@Gülüşün Doğa bu, çekiciliğini kaybettiğin zaman yaşlanmaya yüz tutarsın. Yaşlılık sadece kafamızda kurduğumuz bir biçim değildir.
27 yaşından sonra bana göre kadınların yaşlılığı uzun sürerken, erkek 40 dan sonra bir den çöküyor. O konuda da siz avantajlısınız.
Ama her halükarda çekicilik ve ilişki potansiyeli açısından baktığım için erkek önde bu da doğanın belirlemesi bizim değil
ilaçlar almaya başlayınca mı yaşlanıyon yani?
Hala fişek gibiyim. Kaslı falan sportif bakımlı misss
yaş 35 yolu yarısı eder. dante gibi ortasındayız ömrün der orhandeliveli:)
Yaşlandığımızı düşünmek, sık , sık eskileri anıp, özlemek, popüler kültürden, teknolojik yeniliklerden uzak kalmak bizi yaşlı yapar.
Çok etken var ama mesela bir tanesi… Sokakta gördüğün liseli gençlerin hareketleri saçma sapan ve anlamsız gelmeye başladıysa 🙂
Hayat hızlı geçiyor bizden büyük insanları dinliyorum bir varmış bir yokmuş hesabı diyorlar. İnsan genç Hissediyorsa gençtir
35 itibariyle yavaş yavaş başlıyor, sigara içenlerde bu daha erken
Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ)'nün yaptığı bir ayrıma göre, 45-59 yaş arası orta yaş, 60-74 yaş arası yaşlılık, 75-89 yaş arası ileri yaşlılık, 90 ve üstü ise ihtiyarlık
Senle ben yaşlanmanın eşiğindeyiz 45 gibi çökmeye başlarız : )
iyi de ben bu soruya az önce cevap verdim , 75 yaşında olunca yaşlanıyoruz diye
Ne zaman hayattan hedeflerini çekip herşeyi olduğu gibi kabul edersen o zaman yaşlanırsın
Hedefler senin genç tutar
Bana göre 40 ı geçince artık yolu yarılamış yaşlanmışız demektir
Olur öyle şeyler genceciksin😄
Öyleyim tabeee😏
o kadar ilaci ne yapacan
İntihar edicem
istanbuldaysan konusalim.
Değilsem öleyim yani😅
Evlenince taniki
Boşanınca gençleşiyor muyuz o zaman
Kesinlikle evet
Şimdi gelir saçma yorumlar
Sevilme hissi ortadan kaybolunca.
Kendini yasli hissettigin zaman
Sen artık yürüyen rahmetli olmuşsun abla.
Bastonla yürümeye başlayinca😄
Saçlarda beyazlar çıkmaya başladığı zaman olabilir
,🔥🔥75🔥🔥
yeni çağda bu..
Seksen yaşında olabilir
Ben şu an bile öyle hissediyorum :(
Elden ayaktan düşünce, vücut eror verince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?