Bu hayatta yapayalnız olmak çok kötü değil mi?

Annem babamla kafam hiç uyuşmaz.. babam huysuz annem aşırı cahil. Kuzenlerim bana karşı haset oldukları için iletişimi kestim. Arkadaşım hiç ama hiç yok.. bir tane bile. Param yok. Evdeyim hep.. vakit geçirecek hiçbir şey yok. İş arıyorum o da yok. Arayan yok. Arayanlar arasında da mülakatlar da eleniyorum

Bu hayatta yapayalnız olmak çok kötü değil mi?
Cevapla