Nereli olduğumu soranlara kimlikte olanı söylemiyorum. Nerede yaşıyorsam orayı söylüyorum. Doğru olan bu değil mi?

Yani neden babamın, annemin kimliğinde X şehri var diye ben oralı oluyorum ki? Ben nerde yaşayıp nereye adapte oluyorsam oralıyımdır. O mantıkla bakıyorum.

Nereli olduğumu soranlara kimlikte olanı söylemiyorum. Nerede yaşıyorsam orayı söylüyorum. Doğru olan bu değil mi?
Cevapla