18 yaşında evlendim kalbimi çok kırıyorlar?

Ben eşimi 6 senedir tanıyorum 18 yaşındayım. Benim aile evinde yaşadıklarım kötü şeylerdi sürekli şiddet ve fiziksel işkence vardı.12 yaşımdayken psikolojik olarak hastalandım yatağa düştüm iyi bir öğrenci olmama rağmen eğitimime devam edemedim şubatta 18e girince sevdiğim adam eşimle evlendik o çalışıyor evimizi her şeyimizi o aldı her şeyi bana seçtirdi beni el üstünde tutuyor yaşadığım her şeyi biliyor bana hep maddi manevi destek oluyor. benden 4 yaş büyük şirkette çalışıyor. ben zaten okula bile gidemedim hastalanınca beni açık liseye bile eşim kaydetti öyle mezun oldum. eğitimim yok evet ev hanımıyım ama cahil bir kadın değilim nerede ne yapcağımı nasıl davrancağımı bilirim. şimdi evimizde huzur var bende daha iyiyim sağlığım daha iyi her gün evimizi temizliyorum yemek yapıyorum abdestimi alıyorum evde tek başımayım seccademi serip dualar ediyorum kendi kendime cilt bakımı yapıyorum her gün güzel güzel pijamalar giyiyorum televizyonda istediğim programları izliyorum istediğimi yiyorum bunlar beni çok mutlu ediyor zaten eşim bana hediyeler alıyor eve eli boş gelmiyor haftasonu gezdiriyor yazın her izin gününde denize bile götürdü ben ilk defa onla denize girdim hatta otele bile gittik. onu çok seviyorum cüzdanına benim vesikalığımı koymuş. her gece onun için ikimiz için dualar şükürler ediyorum. o beni hiç ezmedi kimseye de ezdirmedi bi bardak su versem allah senden razı olsun hayatım der. naptım ki derim gülerim. çok iyi anlaşıyoruz eskiden beri tanışıyoruz ilişkimiz çok güzel allah'a şükür ama insanlar benim 18 yaşımda evli olduğumu öğrenince beni aşağılıyor benim kalbimi kırıyorlar hele çalışmıyorum okumuyorum diyince daha çok nefret duyuyor gibiler kocan bırakır seni özgür kadın ol kendi ayaklarının üstünde dur diyorlar bu yaşta evlenilir mi neden okumadın diyorlar hiç bir şey bilmiyorlar ben çok üzülüyorum eşime anlatıp ağlıyorum o da üzülüyor ben üzülünce onlar hiç bir şey bilmeden konuşuyor bana köle misin sen bile dediler ben öyle düşünmüyorum insanlar böyle dediklerinde onlara kısaca ne cevap verebilirim lütfen bana yardımcı olur musunuz çok üzülüyorum

18 yaşında evlendim kalbimi çok kırıyorlar?
Cevapla