Selam kızlar acil danışmam lazım kadın korunma evi hakkında?

kızlar benim ailem dışarı çıkmama assla izin vermiyo üniversiteye de gönderilmedim akşamları hiç dışarıya çıkmadım açıktan üniversite okunmam istendi öyle yaptım ve işe başlatıldım paramın hepsini veriyorum göz boyamq için kıyafet alıyolar maaş zamanı sadece bu ama giyebileceğim bir yer yok beni dışarıya çıkarmıyolar heryere kendileri götürolar ve işin garip kısmı Mart ayında 20 yaşında olcam 6 ay sonra 20 yaşında olcam ve 15 yaş muamelesi görüyorum. ben öyle evlenip kaçmak istemiyorum hayatımı okuyarak güzel dolu dolu yaşayarak devam ettirmek istiyorum isterlerse hiç olmasınlar silsinler beni umrum değil ama gitmek istiyorum nereye nasıl bilmiyorumm sürekli haftasonlarımı temizlik yaparak onlarla her işi yaparak ve evde oturup sadece işe gidip gelerek geçirmek istemiyorum çok sıkılıyorum çok youluyorum zihinsel olarak mentak olarak çökmüş durumdayım bana nolur yol gösterin lütfennn erkek arkadaşım vardı 3 yıllık toksin bi ilişkiydi buluşamadığımız için tabii ki sosyalleşip zaman geçiremediğimiz için hep kavga ettik ve benim yüzümden ayrıldı haklı belki de ama bu zor zamanımda beni yalnız bırakto sadece o vardı hayatımda onun için üzülmüyorum çünkü çok kez bıraktı beni ve yine bıraktı bir şey diyemiyorum yolu bahtı açık olsun ama hakkım hiç helal değil ona da.. işin özü kızlar ben gitmek istiyorum ama nereye diye çok düşündüm kadın sığınma evleri geldi aklıma nolur beni bilgilendirin alırlar mı beni ya ben kendime zarar vercem bu evde ya da gitçem farklı nir hayat kurcam böyle yapamıyorum onca derdin içinde utanmıyo musun kadınlar hangi şartlarda gidiyo oraya demeyin biliyorum çokta utanıyorum ama gitmek zorundayım dayanamıyorım mentalim çok zayıf herkesi üzmek yerine kötü bir haberle normal gidip haytımı kurup yaşamak istiyorum ben kalıcı kalmıycam zaten bir sene veya daha kısa kendimi toparlasam yeterli nolur polis jandarma falan tanıdığı olan beni yönlendirsin alsınlar beni bu evden polise gitmek için bile olsa evden çıkamıyorum kişisel ihtiyaçlarımı dahi alamıyorum kuaföre gidemiyorum en basiti ve hemen karşımızda bakkala dahi izin almqdan gidemiyorum arkadaşımla kapının önünde duramıyorum çok sıkılıyorum ben çalışıp ölü gibi beş parasız yaşamaktan
Selam kızlar acil danışmam lazım kadın korunma evi hakkında?
Cevapla