Neden Y kuşağına laf atıyoruzki?

Y kuşağına laf atmaya hakkımız yok çünkü onlarla aynı şeyi yapıyoruz şuanda. Eskiden Y kuşağı bize bok atarken şimdi biz Alfa kuşağana laf atıyoruz nekadar mantıklı sizce? Bu yüzden artık sikibidi tuvalet fanıyım

Neden Y kuşağına laf atıyoruzki?
Cevapla