Burçlara inanmamak günah mı değil mi anlamadım?

Bence günah ayrıca saçma inanasım gelmiyor, mantığıma uymuyor. He yıldız kayınca hayatında orantılı olarak kayıyor okey okey. Falın 21. yy hali bence bu burçlar ya geleceği Allah bilir adamlar senin yükselen balık 5 tane çocuk yaparsın diyorlar la havle, la havlee. Derdini anlatıyordun ya sen Akrep burcu musun? diye saçma sapan bir soru yöneltiyor paragrafın akışını bozan o cümle gibi insanlar yemin ederim.

Burçlara inanmamak günah mı değil mi anlamadım?
Cevapla