Elin adamının kızlara verdiği değeri babalar neden vermiyor?

22 yaşındayım babam bu zamana kadar hep üniversite okurken bile yeter ben ömür boyu sanami bakicam git çalış kazan diyor. Mezun oldum kpssye hazırlanıyorum. Hayatımda 1 senedir sevgilim var 2 hafta sonra nisanimiz var. bana yorulma kpssye çalışmana gerek yok. Ben sana ömür boyu bakarım. Benim sana bakmak görevim kocan olarak diyor. Neden böyle? Neden babam bana bu değerin 10/1 ini vermedi? Bana evde hep kendimi fazlalıkmış gibi hissettirdi
Elin adamının kızlara verdiği değeri babalar neden vermiyor?
Cevapla