ablam calistigi icin ben ilgileniyorum belli bir saat icersinde yegenim birseyleri ciddiye almiyor ozellikle dersleri birseylerin ciddiyetinde degil sanki istekli degil mesala ogretmeni donem basinda demis dorduncu sinif son sinif zordur ortaokula hazirliktir kendilerini iyi hazirlamalari gerek ama bizimki akli fikri arkadas top oyun istiyoruzki sorumluluk kazansin sorumlulugunu bilsin oyle cocuklar var derslerinin sorumlulugunu bilir birseyleri ciddiye alir dusunur yapar nerde hata yapiyoruz niye boyle bu cocuk ne yapmaliyiz...
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Eskiden büyükler bir şey dediğinde çocuklar yapardı korkuda vardı. Simdi çocuklara prens prenses muamelesi yapılıyor ve sonuç bu
valla o baskalarinin sorunu ama ne ben nede ablam nede babasi prens muamelesi yapmiyoruz cunku bizde gormedik
Zaten doğru olan da yapmamak. Çocuklar ne isterse olacağını zannederek büyüyor. Çok saygısız bir nesil geliyor bence
valla bizimkinin oyle bir sansi yok bende kuralciyim ablamda benim babamin bir lafi vardir simdi cok daha iyi anliyorum bir cocuga acimicaksin cunku acidigin an gun geliyor o sana acimiyor biz okula gittigimizde ogretmenimize bile eti senin kemigi benim hocam demisti ve babam kesinlikle ogretmenimizin isine bize ne yapmis ne etmis asla karismazdi herseyi isticez naz etcez surat yapcaz nerde biz saygili bir nesil olarak buyuduk cunku bunu gorduk simdide oyle egitmeye calisiyoruz
Şimdi okulda öğretmen ders anlatrken çocuklar müzik açıp halay çekiyor. Öğretmen bir şey yapamıyor dersi dinlemek isteyen çocukta dinleyemiyor
valla ablam diyor cok kuralcidir o fenadir ogretmenine saygisizligi terbiyesizligini gormuyeyim duymuyayim bununla ilgili ogretmenin beni aramasin aksi halde tavrim sertlesir diyor ve dort yildir masallah bir saygisizligini duymadik ogretmenini uzduginu
eskiden dayak vardi okullarda ogretmen ceza verirdi doverdi ama saygi ve korku vardi biz korkardik saygi duyardik simdi o kalkti aileler herseyi cocuklarina hak goruyor afedersin saygisizligi edepsizligi ozguvenle karistiran zihniyetsiz aileler bile var konusmayan nasihat etmeyen oysaki cocukla konuscan nasihat edicen tembihlicen sirasi geldiginde gozunu korkutucan
maalesef bunları söylediğinde tepki alıyorsun günümüzde
onlar cocuk yetistirmiyor emin olun kendilerine sorunlu hayirsiz evlat yetistiriyorlar bugun anlamiyorlar ama yarin yasayip gorucekler cocuklarindan
Kesinlikle
Ay şaka gibi tepki almalısınız zaten zorla güzellik olmaz hele eğitimde... korkuyla yaptırdığınız her şey korku ortadan kalktığı anda biter.
sen sorumsuz bir cocuk yetistirirsin ozaman odevle dersle ilgisi olmayan hazirci bir dedigini iki etmeyen zaten toplumdada boyle cocuklar cocgunlukta goruyoruz hallerini
Yetiştireceğim çocuğu sorgulamak sen dahil kimsenin haddine değil. Emin ol senden, ve yetiştirebiliceğin çocuktan hem psikolojisi hemde topluma yararı bakımından kat ve kat daha yetiştiririm şayet eğer istersem. Zihniyetin yıllar yıllar öncesinde kalmış bu benim suçum değil.
sen beni istersen pek hafife alma anladin uzmanlik alanim kisisel gelisimdir seni bu konuda. geride birakirim bana akil vermekte senin gibi cok bilmis gibi gorunup aslinda bos bilenlere kalmamis sayet istersemlerle devran donmuyor yapmakla oluyoe
Aynen aşkım kişisel gelişimci görmesem bilmesem ne demek olduğu hakkında bir fikrim olmasa inanırdım ama KS işte herkes prof :D
Yahu ilkokul çocuğu ne disiplini ne şeyi saçmalamayın her çocuk aynı olacak diye bişey yok
agac yasken egitilir kusura bakma simdiden kurali disiplini ogretmezsen sonucunu tvlerde izliyorsundur cok bunaltmican ama ipinide birakmican
Ne kusura bakcam banane 😂
Ben bildiğimi yapar bildiğimi tavsiye ederim çocuklara sorumluluk sorumluluk diye yığmayın. Yapısında yoksa sadece çocuğı soracaksın şimdiden
Neyse eğit bakalım nasıl eğitiyorsun
sorumluluk dedigin sadece ders dunyanin sorumlulugunu sirtlarina vermiyoruz ayrica derslede bunaltmiyoruz herseyi yaptirmaya calisiyoruz oyunsa oyun arkadas ortamiysa arkadas ortami gezmekse gezmek sizin sanirim nezdinizde cocuklari prens gibi yetistirmek dusuncesi isliyor ya da cocuga soralim istemiyorsa uzmeyelim yormayalim gorduk oyle yetisen cocuklarin sonunuda izliyoruz valla bir cocuga herseyi yaptiricaksin o sorumluluguda vericeksin cunku yarin birgun hickimse cocuklar icin boyle yapay bir ortam sunmucak iste bir cocuk icinde en buyuk hayat sinavi bu olucak ayrica ben kopek egitmiyorum hayata hazirlamak bizim gorevimiz sanirim bu sizde farkli isliyor
Prens gibi yetiştirmeyi doğru buluyorum evet. Ben prenses gibi yetiştim elhamdülillah bir sıkıntısını görmedim.
Belli başlı sorumluluklar elbette verilir ama çocuk ders istemiyorsa oyun istiyorsa ne yapacaksın? Oyunu daha fazla oynasın. İlkokul çocuğuna ne dersi ne ödevi
Velilere veriyorlar ödevleri zaten kartonuydu şuydu buydu
Kalan zamanlarda da siz çalıştırıcaksınız
bende ders basindan kalkmasin dusuncesinde degilim ilkokulda odev verilir odev sorumluluktur ogrenmektir ilkokulda bu sorumluluk kazanilmazsa nezaman kazanicak unutmayinki temel ilkokulda atilir odev konusuna gelince her ogretmen bir degil bizim ogretmenimiz kendisi yapsin o sorumlulugu alsin veli olarak ilgilenmeyin yardim destek istedigi zaman ihtiyac duydugu zaman yaninda olun onun haricinde odevini yapmayin sadece sonra kontrol saglayin yanlislarini beraber konusun der bukadar
O minik sorumluluğu sen abartıyorsun işte bence çok önemli değil... sizce böyle olabilir.
boyle zihniyette olan biri bana gereksiz dusuncelerinden bahsetmesin senin tuzun kuru her cocugu kendin gibi yetissin istiyorsun sorumsuz bencil bunaltilmasin bu cocuk yetistirmek degildir
O senin sorunun değil. Anne ve babasının sorunu. İnsanların sorumluluklarını üstlenme fazla bence.
ben sorumluluk ustlrnmiyorum zaten ablam ilgileniyor ben sadece geriden ablami destekliyorum
Sanırım çocuklar artık böyle yeğenimde aynı dersler çokta umrunda değil
valla umrunda olucak bir baba parayi kolay kazanmiyor annede hayatin zorluklarini gormedikleri icin bencil nesil umursamaz nesil yetisiyor surekli talep eden isteyen nesil ama sorgulamayan nesil bizimkinin oyle sansi yok pasa pasa o dersler umrunda olucak yok oyle ekmek elden su golden
O kadar haklısın ki her nesil bir öncekinden kötüleşiyor
Çocuk daha o belli olmaz