Yengem ablama benim favorim sensin demiş?

Biz üç kız kardeşiz yengem mutfakta ablama gizli saklı benim favorim sensin üçünüzden demiş annemle babannem duymuş ses etmemiş bugün lafını yaptılar bende soğuk yaparım ona bir daha yanaşmam bitti benim için dedim ayıp olur diyorlar haksız mıyım? Üçümüz arasında ayrım yapan bir insana saygı mı duymam lazım. Annemle ablamın laf etmemesine de kırıldım.

Yengem ablama benim favorim sensin demiş?
Cevapla