3 KERE FALAN AÇILDIM TEKRAR KAPANDIM?

Eşimin ailesi aşırı baskıcı benim ailem aşırı rahat 6 senedir sevgiliydik eşimle ve evlenmeye karar verdik ben aşırı açıktım mini etekler vs ama eşimin ailesi benimle evlenirse onunla görüşmeyeceğini hatta babası evlatlıktan red edip hakkını haram edeceğini söyledi sırf ben açık olduğum için ben de 1 kere kapandım olmadı sonra tekrar açıldım ama eşimle birbirimizi deliler gibi seviyorduk kavuşmak istiyorduk çocukluk aşkımdı ve tekrar kapandım biz onunla evlendik şimdi 3 senedir falan kapalıyım fakat artık yapamadığımı fark ettim sanki takmak zor geliyor ağır geliyor çünkü tam olarak Allah için kapanmadım şimdi zor geliyo eşim diyo iyi düşün ailemi biliyorsun çok zorlanacağız diyor bence biraz zaman ver ikimizde düşünelim iyice falan diyor eğer açılsan da buradan tanışıp uzağa gideriz diyor ne yapacağımı bilemiyorum ailem de açılma oyuncak mı sürekli aç kapat diyor ama mutsuzum yani nereye kadar böyle devam bilmiyorum dindar birisi değilim eşimin ailesi de açık görse falan cok kavgalar olur diye düşünüyorum korkuyorum kısaca ama böyle de mutsuzum?
3 KERE FALAN AÇILDIM TEKRAR KAPANDIM?
Cevapla