Üst komşum balkona iç çamaşırı, bez, halı vs atıyor?

Amacı ne çözemedim. İki kere iç çamaşırı attı, bir kere bez attı, en son da halı attı. Halı dışındakileri 2 gün bekledim sonra çöpe attım. Halıda ise gidip merdivenin başındaki demirin üstüne koydum. Sonra evime geri geldim. Zile basmadım.

Hep kavga çıkar üst komşumda. Sürekli kavga sesleri. Müzik açıyorum duymamak için.

Kadın evde tek iken atıyor bir şey genelde.

Amacı ne sizce?

Üst komşum balkona iç çamaşırı, bez, halı vs atıyor?
Cevapla