Güncellemeler
1 yıl
Çoook fenayım başa belayım ama benim yanıma kalbime yakışır benle yarışır birine denk gelmek mümkün değil😉😅
Gecenin ortasında uykum kaçınca sabah da erkenden kalkmak zorunda olup işe gidince şimdi pert oldum haliyle, birde sıcak duş alıp tertemiz saçlarımı oksayınca sonuç bu haliyle. Öyle güzeller ki yumuşacık misb gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
okşayanın yok , ne uazık. hadi yat. Allah rahatlık versin
Layık olan yok ama ben olsa da kendim de uğraşmayı çok severim illa birini beklemem
layık? bide bardağın boş tarafından bak. ama uğraş kendinle tabii. ama el elden üstündür😀
Güzel saçlarımla uğraşmak, senin gibi fesat birileri zaten eksik olsun hepiniz aynı al birini vur ötekine ne anlarsınız siz. İşte bu yüzden layık kimse yok
ahahaha.. çok tatlısın. peki. dediğin gibi olsun.
Öyleyim 🤣 ama işte beni alt edecek düzgün biri yok layık
alt etmek nedir yaaaa🤷♂️vardır, vardır
Çoook fenayım başa belayım ama benim yanıma kalbime yakışır benle yarışır birine denk gelmek mümkün değil🤣 yoktur yoktur emin ol
tatlı bela desek? denk gelirsin bi gün ama, kızıştırma, rekabete sokma işi.. emin meminde olamam😏
hadi uyu. sabah amerikan maymunu gibi kalkma. işe gidicen😀güncele bak.. ahahaha
Kalkmam merak etme🤣 ben her durumda muhteşemimdir sen emin memin olma zaten😅 ben ne yapacağımı bilirim sen bana bırak rekabet filan diye dert etme
yerim seni ben yalandan asabi kız
Asabi olduğumu kim söyledi🤣 uydurma. Bulunmaz biriyim
o bulunmaz senin, o güzel mis kokulu saçlarını elime dolatığ yapabileceklerümi tahmin edemezsin.. o yüzden şimdi yat uyu, sabah işin gücün var. şımarık.
Ahaha🤣😅😘
😒 iyi uykular.
Allah rahatlık versin iyi geceler tatlı rüyalar
Ne olsun istiyorsun
4de mi kalkacan
Yok daha neler
e 8 saat uyur bir insan 8 de yatarsan 8de kalkarsın
Yani 4te
Neden ne ilgisi var
8 saatten fazla uyunmuyo
Dünün eksigi var uyurum
Bilmiyom bende eksik olsa yine 8 saat
Yok dünün eksiğini yerine koymam lazım vücut bunu istiyor
Dur 10 dakika bekle ben de uyucam
10dk sürer zaten size iyi geceler diyene kadar🤣
Dur la bekle sarılır uyuruz
Daha neler🤣 çok beklersin kimseyi istemem
Çükülatalı kek getiriyorum bekle, yatarken yeriz.
Yemek yiyip uyumam ben hem şu an bir şey istemem sadece uyku yeter
Lan çok nazlı karısın bekle geliyorum
Bulursan gel🤣😅
Ulan 36-45 yaş aralığına girmişsin, ne bulduğuna şükret bi de layık değil diyorsun.
Ne bulduğuma şükredeyim🤣 öküz birini bulmasam daha iyi aman kalsın
Aç kapıyı kocişin geldi
Ahaha🤣 aman kalsın istemez tek daha güzel uyku
Uyu bebeğim
Uyu mk ( güncel)
Mnyk mk 🤣 güncel
Dahaa uyumamış 🙄
Beni lafa tutuyor bazıları suç onların😅 onlara kız
Seninle ilgileniyorum ben onlar la değil uyu gece konuşuruz
Benle herkes ilgileniyor da ben ilgilenmiyorum😅 gece konuşmak hiç adetim değil
Tamam by
çok erken daha
Biliyorum ama detayda anlatmıştım