Bu evlilik beni mutsuz ediyor ne yapmalıyım?

10 aylık evliyim eşimle bırılerı aracılığı ile tanıştık 3 ay içinde evlendım. Ben hep merkezde büyüdüm ama o ilçede oturuyor ve köy gibi hayvancılık yapıyorlar aılecek üst katımda kaynanam ve eltim oturuyor. Hıc alışık olmadığım hır hayat ben el bebek büyüdüm sureklı okulda olduğum için annemler Bısey yaptırmazdı ama burada köy işleri bana ağır geliyo ogretmenım ama geçen sene KPSS çalışamadım bu üslerden dolayı bu sene de çocuk istiyoruz ve sürekli düşürüyorum. Eşim once merkezde çalışıyordu bana hatta orada otururuz ıstemezsen dedi ama evlendım kaç kere gıdelım dedim yanaşmadı sonra işten ayrıldı ve ben çok mutsuzum aılesı beni çok sever her dedıgımı yaparlar asla da ters Bısey görmedim kendi de çok sever ben de ama çok mutsuzum ve soyleyınce dınlemıyor bu konuyu çok yoruldum bazen çok pişman oluyorum ama delırecek gıbıyım

Bu evlilik beni mutsuz ediyor ne yapmalıyım?
Cevapla