Balkon sezonunu bugün itibariyle kapattım ☹️ yeniden hava sıcak olur mu?

En son keyfi dün yapabilirdim bugün kahvaltı olamadı 😏 çok üzücü, üşüyorum artık çünkü soğuk geldi🥺
Balkon sezonunu bugün itibariyle kapattım ☹️ yeniden hava sıcak olur mu?
Güncellemeler
1 yıl
Kapıyı bacayı kapattım, çorap giydim bir çay içerim balkon keyfi dedim ama donup yorgana sığındım, ☹️ ben çok üşürüm zaten😅 kış geldi kış
Güncellemeler
1 yıl
Yaşasin balkonuma yeniden kavuştum🤗
Balkon sezonunu bugün itibariyle kapattım ☹️ yeniden hava sıcak olur mu?
Cevapla