Güncellemeler
1 yıl
Kapıyı bacayı kapattım, çorap giydim bir çay içerim balkon keyfi dedim ama donup yorgana sığındım, ☹️ ben çok üşürüm zaten😅 kış geldi kış
Güncellemeler
1 yıl
Yaşasin balkonuma yeniden kavuştum🤗

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Balkon yaz kış açık olur 👍🏻 bi katlanır cam olayı füme renkte yaptırırsınız taksitle 👍🏻 süper oluyor o zaman.
Yok ben kapalı balkon sevmem bu yüzden asla tercih etmedim onu bugüne kadar
Kapalu değil ki , yazın camlar duvarda toplanıyor katlanarak 👍🏻 kışın kapatıyorsunuz. Hatta minik bir kalorifer radyatörü bile taktırabilirsiniz kışın kahvaltı yaparken ılık oluyor balkon. 👍🏻
* kapalı
Biliyorum bunları ama istemiyorum işte
Anladım 👍🏻👍🏻tabii ki olabilir.
İnşallah olmaz çok sıcak geçti bu sene yandık kavrulduk
Olacak o kadar da. O yüzden ben de en çok sonbaharı ve ilkbaharı severim
kahve pozunun kenarina köşesine çıplak ayak görmeyeceğiz artık kız mavi fincanli
Ayak olursa da çoraplı olur artık🤣
kamuflaja karşı değiliz 😂 manyak fetişikler gibi hayal etmem 😅
Mesele kamuflaj değil soğuk🤣 fetiş kimin umurunda
Benim en sevdiğim tam bu mevsimler. Üstüne hafif bir hırka alıp balkonda oturmak miss
Oturdum işte sonuç güncel 😅
sabah kalvaltıyı balkonda yaptık ama yağmur eşliğinde 😂
Onu da düşündüm kahvaltı hazırlarken bir baktım balkon çok esiyor vazgeçtim çabuk soğur çay sarsam da dedim sonrası guncelde😅
yağmuru izleyerek kahvaltı çok süper ama tabii sonrası üşüyorsun 😃
Üşümeye razı oldum da o keyif için çayın soğumasına razı olamadım her bardakta 😅🤣
ben çay içmediğim için sorun yok 😂
Ovv olmazsa olmazim, tek başıma demlik bitirmem lazım😅
Havanın durumana bağlı..
İşte bugün soğuk ben tirtir neredeyse 🥺
İstanbul'da güzel hava var sizin orayı bilemem
O şehirdeyim üşüdüm☹️
Gayet güzel hava var nasıl üşürsün olamaz
İnanmıyorum bugün zaten yağışlı dendi dünden belliydi sen İstanbul olduğundan emin misin 😅
Evet Beylikdüzü'ndeyim şu an yağmur vardı kesildi, sen hastasın galiba 😅
Hayır değilim ama kesildi diye yine de sıcak değil, kesildi diye çayımı alıp çıktım ama dondum yorgana sığındım şu an
Şöyle bir durum var ben işyerinde olduğum için işyeri sıcak, akşam eve gidince balkona çıkınca soğuk mu sıcak mı o zaman anlarım
Bugün iş günü değil benim için ama artık ben üşümeye başlarım o kesin
Kimseye söyleme aramızda kalsın, dün akşam balkonda bende üşüdüm rüzgar vardı
Gelsin artık ya sıcaklar mahvetti bizi
Evet bende kış insanıyım ama balkonumu özleyeceğim😅
Özlem iyidir 😀
Sevmem😅
Mecbursun 😀
Yok özlemi azaltirim yine tamamen kabul etmem 🤣
😀🌸
İyi bugün ayak yok, ama bürekde yok🤣🤣
Sen bir gunceli oku 🤣 çoraplı olur bundan sonra da bugün uğraşmadim. Dünden kalma resim yeterli dedim
Okudum zaten🤣ayak fetişim yok😀artık kime yetiyorsa o kullansın😊
Sahil gözükmüyormuydu senşn balkondan
Evet de her kadraja girmesi gerekmiyor diye yok bu sefer
Aaaaa ama biz resimden bakıp çay içiyorduk beleş manzarayla🤣🤣
Şu okula yazdır artık beni🤣🤣
İmam hatipse istemem ama🤣
Konuştuk bunları seni almazlar demiştim🤣 Vazgeç artık
İkaneti senin ev göstersek olmaz mı🤣
İkamet değil sorun, cinsiyet söyledim bunu ama benim ev ikamet için kimseye uygun değil kimseyle paylaşmıyorum biliyorsun sadece benim😅
Evet İmam Hatip bunu da söyledim daha önce kız hemde diye🤣
Evi paylaş demedim ki, ijamette görünücez sadece🤣tamam müdür yaptır beni o zaman oraya madem öğrenci olamıyoruz
Meb bakanı ben değilim yanlış adrestesin ayrıca vasıf lazım onun için bilmem haberin varmı🤣 yok ikamet de olsa olmaz öyle kolay değil benim yanım
Vasfım var niye aşşağıloyorsun🤣senin yanın mı)) üşüyorsun ondan böyle hissediyorsun bi ısıtıcı al geçer, ben 100m ileride olucan orası yan değil🤣
böyle hep yataıp ayakları uzattığın için ben bakansın diye düşünmüştüm🤣
Bakan değilim ama bakmıyorum zaten kimseye mesele de buydu🤣 üşüyorum diye bakacak birine gerek yok dediğin gibi ısıtıcı çözümü var
İkametgah olayı dedin o yan oluyor istemem🤣 bunun metresi filan yok. Yaş kaç demiştin sen
Sana kaç lazımdı
Bişi dememiştim🤣
Demiştin ya da profilinde yazıyordu ama tabi kimseyi aklıma kazimiyorum lazım değil ayrıca😅
Madem lazım değil niye soruyorsun))))
Hatırlamak içindi ama hatırladım bayağı büyüktun sen 47 miydi 50li birşeydi
Hani kimseyi hatırlamıyordun🤣🤣
Çarpılıcan sen🤣
Yazmıyorum kafama ama hafızam iyidir sonuç bu🤣
Ahahaha çarpılırken orada olmak istemem hacı abla🤣
Bi de bana vasıfsız dedin, ulen oranın müdürümde bendeki jariywrn çeyreği yok be🤣🤣🤣
Kariyerin*
O kadar yaşın var olsun o kadar 🤣 müdürde de olmasa oraya oturtmazlar. Boşuna çamur atma
Gelince müdürü uyarın atağa kalkıp önünü iliklesin🤣🤣
Balkonla idare et🤣
Bu akşam sıcaklıklar 8 derece düşecek
Düşsün geri gelir nasıl olsa, bir iki gün idare ederiz
Kışa giriyoruz hacı abla🤣artık günlerin sayılı
sürekli keyiften bıkmadın mı
Asla bıkmam, benim adım keyif😅
ölüm var ölüm!
☹️ konuyla ilgisi ne? Nasıl biri olduğumu bilmiyorsun bu yüzden en iyisi sus
sürekl ikeyif nereye akdar
her şey olmalı hayatta. Keyifsiz hayat hiç olmaz
kolay olna keyif
ya acılar?
Onlar da olmazsa olmuyor yaşanıyor mecbur ama arada keyif molaları şart
saygılar
iyi keyifler
hoşgörüne sağlık
Artık çok zor havalar sogudu
Ben de üşüyorum ama balkona devam 😂
Yine bir çay içtim ama üsuyup yorgana koştum şu an 😅
Daha da soğuyacak.. Camı kapıyı kapattık artık..
Aynen öyle üşüdüm valla bugün
Bu saatten sonra olmasın artık üşüyelim