Büyükşehir sizce de sıkıcı değil mi?

Antalya da yaşıyorum ama artık usandım burada yaşamaktan trafiği, esnafı, yaşam zorluğu, ve burada iş kuran büyük şirketlerin tesislerinde çalışmaktan bıktım artık içimden çalışmak gelmiyor karın tokluğuna olduğu için. Dostlar size Antalya güzel gelebilir de burada yaşam çok pahalı İstanbul ile eş değer İstanbul'da yine sanayi var burada o yok sadece turizm.
Büyükşehir sizce de sıkıcı değil mi?
Cevapla