İnsan dert paylaşınca çokmu güçsüz durur kimseye bir şey anlatmamakmı lazım?

İnsan dert paylaşınca çokmu güçsüz durur kimseye bir şey anlatmamakmı lazım?
İnsan dert paylaşınca çokmu güçsüz durur kimseye bir şey anlatmamakmı lazım?

Keşke hep çocuk kalabilsek :'(

İnsan dert paylaşınca çokmu güçsüz durur kimseye bir şey anlatmamakmı lazım?
Cevapla