En yakın arkadaşınızla nasıl tanışmıştınız?

En yakın arkadaşınızla nasıl tanışmıştınız?

İnan ki ben seçmedim şaka gibi ama düşmanlarımın olduğu yerde onun sayesinde bence kuzen travmasını da yaşadım neden bunu diyorum çünkü onunla konuşmak için bekledim o kötü köy evinde olaylar başıma geldi kuzen tuzaklar kurdu Allah'tan kurtarıldım kıza çaktırmadım ağlayınca ilk olay sansın istedim arkamdan iş çevirerek öğrendiler tuzakda babası rahmetli olmuştu bende 17 18 yaşındaydım ama küçükken de görürdüm sanki sonra kimse gitmedi yanına korkudan beni attılar ortaya ben gittim ilk iyidik sonra sınavlar olunca işler değişti zaten de değişik biriydi keşke tanımasaydım ama oda bir sınavdı herkes gibi
Noktalama işareti kullanırsan söylediklerin anlaşılabilir olur. 🥰 aklında bulunsun bundan böyle.
Çünkü uzun yazılarda noktalama olmadan insanlar seni zor anlar
Ben onlara dikkat etmem ortaokul terkim öyle idare edeceksin artık
Mahalleye yeni taşındığımda ilk yardımcı olan kardeşim de ve hâlâ da 17 senedir dostluğumuz devam ediyor
Top oynarken aramıza katıldı..
Rica ederim
Cevap
2Cevap
Kuzenim olur kendisi ilk tanıştığımız günü hatırlıyorum o zaman ilk okul 3 geçmiştim yazın büyük annemle gitmiştik onlarda oradaydı öyle.
birisi ile evlerimiz aynı sokaktaydı diğeri ile ilkolda 😃 diğeri ile lisede 😃
Okulda ve kursts
okulda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?