Nişanlım ile yazın evlenmeyi düşünüyorum ama soru işaretlerim var?

Nişanlımın evi arabası yok olay o maddiyat değil zaten ama maaşı az. Ben de çalışıcam zaten ama illa çocuk düşünüyoruz çocuk olduğunda çalışamıcam mecbur. Sizce evleneyim mi? Aşk evliliği yapsam sanki çok iyi olmucak gibi duruyor :( bilemedim Yanlış anlamayın olayın parasına bakıyorum gibi bir algı olmasın. her şey zaten bu ekonominin suçu biliyorum ama ne yapsam bilemedim. Kıt kanaat geçinmek düşüncesi ve çocuk olursa napıcam süreci beni düşündürtüyor

Nişanlım ile yazın evlenmeyi düşünüyorum ama soru işaretlerim var?
Cevapla