Her şeyin bir nedeni olduğuna inanıyor musun yoksa hepimizin sadece seçimlerimizin ürünleri olduğunu mu düşünüyorsun?

Her şeyin bir nedeni olduğuna inanıyor musun yoksa hepimizin sadece seçimlerimizin ürünleri olduğunu mu düşünüyorsun?

Kadere inanmıyorum, herkesin bazı seçimleri oluyor yani bazen birkaç yolumuz oluyor bazen sadece 2 yolumuz oluyor ve birisini seçiyoruz e haliyle seçtiğimiz yolun bir sonucu, bir bedeli oluyor bazen iyi bazen kötü olarak e nihayetinde ikiside bizim secimimiz... hepimiz davranışlarımızın, konuşmalarımızın, hareketlerimizin, kararlarımızın sonuçlarını yaşıyoruz bence
Cevap
2Cevap
Çok inançlı bir insan değilim ama kadere inanıyorum. Gerçekten de her şeyin bir mantığı var.
Hayir
Düşünüyorum.
Evet inanıyorum
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?