Hayatınızda insan biriktirebiliyor musunuz?

Bende mi sorun var? Çok güzel anlaşıyoruz, sonra düzenli gidilen aynı ortamdan çıkınca ayda yılda bir hal hatır soruyoruz, ardından hiç tanımıyor gibi eski haline dönüyor. İnsan biriktirmenin bir taktiği var mı?
Hayatınızda insan biriktirebiliyor musunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Çok üzücü bir durum. Çok iyi anlaştığım, yanında mutlu olduğum arkadaşlarım vardı. Farklı farklı bölümler kazanınca ayrıldık. Bu durum beni çok üzdü. O kadar geçen zaman boşa mı gitti şimdi?
Güncellemeler
1 yıl
Biriktirebilen arkadaşlardan ricam, nasıl yaptıklarını da anlatabilirler mi?
Hayatınızda insan biriktirebiliyor musunuz?
Cevapla