Volkanın Ali'ye tokat attığında beyne verdiği rahatlık 😌


Pek görüşemiyoruz işten dolayı (neyseki😃)
Cevap
7Cevap
benim yok. ama ablam olsun isterdim o beni sinir edebilir. sdfsdf sorun etmem
Pedagojik formasyonuma dayanarak evin bazı köşelerinde sopa ve oklava bulunduruyorum 😬
Sana nasıl davrandığımı biliyorsun zaten anlatmama gerek yok 😂
😂😂😂
İyi ki kardeşim yok. Ben tahammülsüzüm bazı çocukların hallerini görünce hemen oradan uzaklaşıyorum 😃
Önceden çok tersledim dövdüm kardeşimi şimdi iyi davranıp sevgi versem de iş işten geçti çok agresif sert sinirli bir çocuk oldu
Fotoya patladım puahahaha
Ergen kardeşim yok
Ergen kardeşim yok hepsi evli ☺️
Oohhhh dövüyom. Canım çekti bi daha dövim.
en kucuk benim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar