Gizli Üye(25-29)1 yılKendi sesini dinlemek ve başkalarını mutlu etmeye çalışmamak... hayatım boyunca hep kendimi başarılı olmak zorunda gibi hissettim ailem anaokulundan beri sürekli okullara yolladı yani hep şu aşılandı zihnime ailen var, en iyi okullar var, birsuru imkan ve kitap var hep başarılı olmalısın yaz tatillerinde bile düzenli ders çalışırdım çünkü başarısız olursam ailemi haketmediğimi, sevgilerini haketmediğimi falan düşünüyordum ve onları mutlu etmeye çalıştım.. sonra bir kere istediğim bir şeyi onlara söyledim ve çok keskin şekilde karşı çıktılar mutlu olacağımı bile bile, ben yıllarca onlar mutlu olsun diye söylediklerini yaparken onlar benim için tek şeyi görmezden geldi burada birseyler koptu zaten içimde açıkçası uzun bi süreç geçti yani farkettim ki ben neyi sevdiğimi kendim bile bilmiyorum, ne yaparak mutlu olacağımı bilmiyorum yani... İnsan kendisini tanıyıp, kendi iç sesini dinlemeli başkası onun yerine bunu yapamaz
22 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHerkesi dinliyorum ama kendi hissettiğim şekilde yaşıyorum... Yani bahsettiğim olaydan sonra birçok kez başarısız oldum mesela ama hiç pişman olmadım çünkü kendi istediğim şey uğruna çabaladigim yolda gelen başarısızlıklar oldu bir yol seçtim ve başarısız oldum en azından başkasının benim için seçtiği yolda başarısız olmadım gözüyle bakıyorum...
En İyi Cevaplar
1 yılHayattaki en iyi tecrübem her zaman tek olduğumdur ihtiyacın oldumu yanında hiç bir insan kalmaz bu dünya menfaat dünyası bu yüzden insanlar dan olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum
11 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
İnsanda bir organ vardır eğer o sağlıklı ise bütün vücut sağlıklı olur eğer o bozulursa bütün vücut bozulur. Dikkat edin o kalptir. Hadis-i Şerif!
Çok sevmemek lazımmış!22 Yorumla- 1 yıl
EyvAllah senin güzelliğin 🌸
- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yıl
Mesaj budur... Ama senin yorumun da hiç fena değil. 😅🤦♂️
15 Yorumla- 1 yıl
"Aslında bu bifteğin olmadığını biliyorum. Ağzıma attığımda Matrix'in, bunun sulu ve lezzetli olduğunu beynime ileteceğini de biliyorum. 9 yıl sonunda geldiğim nokta şu: CEHALET MUTLULUKTUR"
- 1 yıl
Düşünürsen gerçekten öyle. Cahil insan, hiç bir şeyin ayırdında değil. Bu yüzden sorunları da fark edemiyor. O sebeple sorun yok = Mutlu. 🤷♂️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılkimseye güven olmaz.. ve Her zaman öncelik kendin olmalı
11 Yorumla- 1 yıl
Çok dogru
1 yılBuzlu votka Akciğere zarar verir
Buzlu rakı karaciğer e zarar verir
Buzlu viski kalbe zarar verir.
Yani netice itibariyle BUZ sağlığa zararlıdır22 Yorumla- 1 yıl
Yaaâ,😂😂😂
- Aile & Toplum konusunda 630 cevap paylaştı.
1 yıl11 Yorumla Zamanını sevdiğin insanlarla geçir onlara harca, sağlıklıyken onlarla her güzel şeyi yap, zamanı dolu dolu yaşa, gerisi boş...
Babasını hastalığa kaybetmiş bir bireyin hayat görüşüdür...11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı.
1 yılİnsanların kelimeleri doğru kullanamadığı zamanların olduğunu
Onun için kelimeler doğru kullanabilmesi için insanlara zaman verilmesi gerektiğini düşünenlerdenim.🤷♂️😂12 Yorumla- 1 yıl
Yes 😂
😄 Yaşarken yaşamak. Mümkün olduğunca az kafaya takmak. Kendine göre hareket etmek bla bla bla...
21 YorumlaDoğarken kulağına okunan ezan, ölümündeki cenaze namazının ezanıdır. Ömür bu kadar kısadır, hayırlı cimalar
21 YorumlaAile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı. Kimseye haddinden fazla değer verme, kendini sev özgüvenin tam olsun. Birisini elde etmek için üstüne fazla gitme…
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ben bu duynnain da fanı olduğu dersini çıkartım ve her zaman iyiyi lik yapalım sonuçta ahirette sadece bizim yaptıklarımız bizi kurtarıcak
12 Yorumla
1 yılNe kadar iyi olursan ol insanların iyiliğini suistimal edebilecekleri ortamların oluşmasına izin verme
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Dürüst olma. İnanma, güvenme... Yol yakınken vazgeç! Bu kişi sana yaramaz, seninle oynuyor Diyenlere hak ver. Kızma. Hepsi haklı çıkacak!
11 Yorumla
1 yılhayat devam ediyor
ne olursa olsun devam edecek
nefesin kesilene kadar..
bunu unutma diyorum ders bu11 Yorumla- 1 yıl
Çok dogru
1 yılSözün ağızdan değil, g*tünden çıktığı bir dönemi yaşıyoruz.. Çünkü prensipler, duruşlar, çizgiler, zamana ve kişiye göre değişiyor.. Üzerine Oturduğumuz dal hangi renkse, o renk oluveriyoruz..
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılSadece doğarken ve bstarken değil, yükselirken de got çok önemli dediğin gibi 😅
11 Yorumla 1– Allah'tan başkasına güvenme!
2– Herkesin kalbini kendi kalbin gibi zannetme!11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılpopişin iyi ise bu hayatta şanslısın bunu bilir bunu söylerim
12 Yorumla- 1 yıl
Biz kendi derdimize yanalım
1 yılAynen çoğunun aklı g*tünde olunca böyle sorular çıkıyor işte prtaya
120 Yorumla- 1 yıl
Sen işte
- 1 yıl
Tüh sana laf anlatacak bir yerlerim ağrıyorr
- 1 yıl
Sen oranla konuşuyorsan bilemem tabii
- 1 yıl
Senin anlama organın da g*tünde bulunuyor ellam
- 1 yıl
Aynen kesinlikle çok belli oluyor 🤣
- 1 yıl
Evet kesinlikle fışkıran aklın fikrin etrafa saçılmış toplada kirlilik yapmasın
- 1 yıl
Sen önce kullanmasını öğren onlara da sıra gelir elbet
- 1 yıl
Şöyle bi düşündüm de öğretecek bir yerlerim de ağrıyor
- 1 yıl
Bi noktalı virgülün eksik olması bile koskoca kod dosyasının çalışmasını durdurur bozar, işte öyle bir durum
- 1 yıl
Sakalımız da var ama sözümüz dinlenmiyor napalım işte
1 yılBir kapı kapanınca mutlaka diğer kapı açılır
11 Yorumla
1 yılİlk yapılan yanlışa kaza, ikincisine hata, üçüncüsüne ise tercih denir.
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. Hayatta önemsiz görünen her olay bile aslında manidar zamanlarda gerçekleşir
13 YorumlaAile & Toplum konusunda 844 cevap paylaştı. Şaplağı yiyen değil şaplağı vuran olmak daha iyidir her anlamda lkjad
11 Yorumla
1 yılŞu gotede herseyi sığdırıyoruz 😀 hayattan çıkardığım derslerim çok fazla insanlara güvenmemek yani güvennn ama fazlaaaa güvenme fazlasının zarar olduğunu gördüm
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılsen baya türbanlıymışsın. gote baya takılmışsın fotomu koysam mı falanda diyordun. bastırılmış duygulu alev almış klasik süslüman
12 Yorumla
Cevap sahibi1 yılrica ederim
severim böyle aydınlanma heveslisi yüksek arzulu süslümanları.
Gizli Üye(30-35)1 yılYüce Allah'ın rızasını kazanmak dışında bu hayat tamamen oyalanmadan ibarettir.
11 Yorumla- 1 yıl
Evet
Aile & Toplum konusunda 815 cevap paylaştı. sadece arkada olması iyide sağda solda heryerdeler 😏
10 YorumlaG. tü güzel olanın hayatı da güzel olur ;) özlü sözdür kıymetini bilmek lazım :)
11 YorumlaDetay güldürsede ağlanacak durumda olduğumuzun net ispatıdır
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 444 cevap paylaştı. Para sevdasından ve kötülükten uzak dur. Sevdiğin bir meslekle uğraş ve Bol seks ve spor yap. Sadece bunlarla bir ömür mutlulugunu garantiliyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSeven s.. kilir.. s.. ken sevilir unutulmaz kural👌
10 Yorumla
1 yılDöt cidden önemli bu uzuv
21 Yorumla
1 yılBeklenti içinde olmamak kesinlikle
22 Yorumla- 1 yıl
Düşürür, üzdürür.
1 yılHahaha sendeki got kimsede yok belli😂
18 Yorumla- 1 yıl
Demekki ürün özel üretim senin ki dagları deviren😂
- 1 yıl
Yok ama özel üretim olmak önemli
- 1 yıl
O iş öyle degil ürün kalitesi denen bişey var
- 1 yıl
Çok iyi bilirsin sen
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılÇok önemli tabi çoğu erkek oranın peşinde 🤪
11 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılÇok yeme kilo alırsın
11 Yorumla
1 yılBana SMS değil MMS geldi o da olur mu?
12 Yorumla- 1 yıl
Çok uğraşmamak lazım keyif almak önemli hayat kısa
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. O kadar çok mesaj var ki
11 Yorumla
1 yılG-te giren şemsiye açılmaz.
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.
u 1 yılPamuk ve prenses
11 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılKimseye güvenme
11 Yorumla Çok bileni çok döverler. Bilmemek en iysii 😅
11 Yorumla
1 yılİki karpuz bir dala sığmaz.
11 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣🤣
Çokta şaaapmamak lazım 🤔
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Herkesi kendim gibi iyi niyetli görmemek
11 YorumlaHer daim önceliğin kendin olmalı
11 YorumlaHer zaman öncelik kendin olmalı
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılbu dunyada kimseye guvenmicez
11 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılpopondan korkan evde biraksin
14 Yorumla- 1 yıl
Ulan KS yine cevirmis
- 1 yıl
Çok edepli bazen onun yanında utanıyorum 😂
Gizli Üye(45 üstü)1 yılEvet ondan dolayı götten vermeyeceksin 😂😂😂
15 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHiç niyetlendinmi dogru şöyle hadi 😂😂
Cevap sahibi1 yılDiyosun 😂😂😂demekki tercihin daha net senin zevk ve acı öylemi
Cevap sahibi1 yılCevap alamadim 😂😂
Gizli Üye(36-45)1 yılacıma yetime döner saplar d. tüne
124 Yorumla
Cevap sahibi1 yılhımm yaa yaban tv
Cevap sahibi1 yılharbiden de yabansın :D
Cevap sahibi1 yılateş bulunmadıysa var haa
Cevap sahibi1 yılooo sen bi sigarayı 6 saatte yakıyorsun o zaman :D bi çorba kaynat desek önümüze getirene kadar bronz çağına geçeriz
Cevap sahibi1 yılöncesinde bir profil foton vardı oradaki canlı baya bi modern di demek fake fotoğraf koydun :D evrimin kayıp halkası
Cevap sahibi1 yılulan ben şindi boşunamı aşk aleviyle gecelerdir uykusuz kaldım acaba bununla nerede connection kurabiliriz diye planlar programlar çizdim stratejiler geliştşirdim fake bir fotoğraf için miydi
Cevap sahibi1 yılkoyarsan bilirim ancak şimdi tarif edemem ama çok kırıldım ben sadece yetim döner koyar sanıyordum ilk yarim koydu :(
Cevap sahibi1 yılne demiş candan erçetin parçalandım ve her bir parçamı ayrı yere bıraktım şu an tamda o şarkıda ki gibiyim bana bir hayal bir gelecek birde kalp borcun var yaban ben anlamam
Cevap sahibi1 yılsenet yaparız 3 ay
Cevap sahibi1 yılver hadi hayalimi geleceğimi aşkımı kalbi mi tanışarak
Cevap sahibi1 yılanlamadım
Gizli Üye(25-29)1 yılİmam osurursa cemaat napsın
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. O zaman g*tune sahip olacaksın bu hayatta.
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 989 cevap paylaştı.
1 yılNe olacak bu popo sevgimiz aşkımız
10 Yorumla Kapalı birine hiç yakışmıyor böyle şeyler
10 Yorumla
1 yılUzun mesele derin konular bunlar.
10 Yorumla
1 yılHahahahahha ciddiye lamadım ki sesli güldüm hahaha
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılUmursamadan devam etmek.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılnereye bakarsan bak popon arkandadır
32 Yorumla- 1 yıl
Yuh nası ya
- Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.
1 yılher şey gelip geçici
11 Yorumla Düşenin dostu yok..
11 Yorumla
1 yılSözleri hayatının merkezine koyma
11 Yorumla- Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 