Benim bir oglum var 5 yasinda. 2 gün önce markette alisveris yapryorduk ve karim lisedeki bir arkadasina rastladi.
Kadinla konusurken oglumuzun oldugunu söyledi.
Karimin eski arkadasi çocugun adini sordugunda karim ismini söylemekte tereddüt edince çocujun ismini ben söyledim. O an arkadasinin yüzü degisti ve çocuguna eski sevgilinin adini mi koydun? dedi. Ben oglumuzun isminin egsiz oldugunu düsünüyordum çünkü daha önce bu isme sahip olan biriyle tanismadim. Su anda ihanete ugradigimi hissediyorum sanki beynim bir anda açilmis gibi artik kanma eskisi gibi bakamiyorum... ne yapmaliyim?
Kadinla konusurken oglumuzun oldugunu söyledi.
Karimin eski arkadasi çocugun adini sordugunda karim ismini söylemekte tereddüt edince çocujun ismini ben söyledim. O an arkadasinin yüzü degisti ve çocuguna eski sevgilinin adini mi koydun? dedi. Ben oglumuzun isminin egsiz oldugunu düsünüyordum çünkü daha önce bu isme sahip olan biriyle tanismadim. Su anda ihanete ugradigimi hissediyorum sanki beynim bir anda açilmis gibi artik kanma eskisi gibi bakamiyorum... ne yapmaliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
bence konuş onla
Saçmalamışın bırak oda kendimi öyle mutlu etsin ihanetle suçlaman çok büyük bir hata.
Doğru söyle sen karından önce başkası ile yatmadın mı hiç
Sende öyle mi oldu
Olmadı ama olsa bile düşünmem imza attıysam. Sonrası önemli.
Benden neden düşünüyorsun o halde
Objektif baktığım için öyle yorum yaptım.
Bahsettiğin şey konudan çok bağımsız objektifle hiçbir alakası yok sanırım senin bir yaşanmışlığın var
Benim yok eminim ama sanırım senin endişelerin var.
Ciddi problemlerim olmasından iyidir eminim
Ol
Emin ol*
Ama sorum öyle demiyor aklın karışmış.
Gerçekten meraktan Soruyorum bu kafayı neyle yaşıyorsun
Senin kafa ile yaşamadığım kesin
Eğer gerçekten böyle bir şey olmuş da çok cringe ya
ben bun görmüstum gercekse cok üzücü bir durum
Ya sen neden bütün sorularımın sırrını bozuyorsun ne güzel hayaller kuruyoruz burada içine sıçıp duruyorsun sdfadf
isim bu ortalik karistirmak 😀😀
sesli güldüm valla
O mahalledeki şişko çirkin sürekli her şeyden haberi olan her yere laf taşıyan illeeeeeettttt
yok o degilim ben herseyi bilen minnos sevimli tatli mahallenin delisiyim 😀😀😀
hadi bi soru daha sor 😀
Hayırya psikoloji mi bozuyon sdfadd
yanlisin var ben iyi gelirim insan psikolojisine 😀😀😀
Senin yüzünden deli çıktım buradan sdfaddf
belki de hep deliydin deli deliyi dakkasinda bulur derler 😀
Beyinsiz olmaktan iyidir değil mi örnek Hemen alttaki cevap
😀😀😀 ya sen beni gülmekten öldürcen o kafaya ulasmanin imkani yok bosa cabalama 😀😀😀
Bunlar ne yiyip ne içiyor ya
dimi yanlislik la yeriz iceriz ya da yesek mi sanki daha mutlular 😀😀😀
Albert ne demiş akıl dik değil ki sokayım
yani oyle olsada bi ise yaramaz ki😀😀
şükret bunlar hep ibretlik 😀
Almanya gibi bunlar sadece savaşa yollayacan
zarali cikariz birbirini vurur bunlar 😀😀😀
Daha iyi elimizi kana bulaştırmayız
ya senin yuzunden evdekiler akil hastanesine yatircak kendi kendime gülüyom 😀😀😀
Ülkece yatmamız lazım değil mi zaten baksana
tamam gecti 😀 yatiyolar zaten ondan bu haldeyiz ya calismak lazim 😀
Bence boşa. aldatmış karın seni.
Bazıları normalleştirmişte boş yapmışlar kendi başına gelse böylemi konuşcaklar acaba
isim olarak koyması yanlış açıkcası ama bundan sonrasına bak abicim artık sende kızın olursa eski sevgilinin ismini koy ödeş
Çok kötü olay ya maalesef çok duyuyoruz bunları
Boşan