Kardeşle aynı odada kalmak çok zor değil mi?

Maalesef ablamla aynı odada kalıyoruz ev küçük olduğu için ve o kadar nefret ediyorum ki! Yalnızlığı seven biriyim, ve o, odaya girince sinirlerim bozuluyor... Ne rahat rahat müzik dinleyip, dizi-film izliyorum, ne uyuyorum... Ne zor bir şey aynı odada kalmak... Aile evi başlı başına zor'ken, birde aynı odada kalmak...

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kardeşle aynı odada kalmak çok zor değil mi?
Cevapla