Akrabamın mühendislik mezunu oğlu, 2000 doğumlu imam hatip lisesi mezunu türbanlı bir aşüfteyle evleniyor. Sizce de ters değil mi?

Aşırı ters bir durum, böyle saçma bir durum olamaz. Akrabamızın oğlu mühendislik okudu. 1999 doğumlu, uzun saçlı, oldukça modern görünümlü bir çocuk. Teknolojiyi de çok iyi kullanıyor. Yarın düğünü var. İmam hatip lisesi mezunu, 2000 doğumlu türbanlı bir aşüfteyle evleniyor. Böyle bir şey nasıl olabilir? Z kuşağı karılarla hiç evlenilir mi? Siz olsanız onaylar mıydınız?

Akrabamın mühendislik mezunu oğlu, 2000 doğumlu imam hatip lisesi mezunu türbanlı bir aşüfteyle evleniyor. Sizce de ters değil mi?
Cevapla