Güncellemeler
1 yıl
Sorunun kaynağı şu, bugün eve gelirken dinlenmek için banka oturdum, karşımda park etmiş araçların birinde bir adam vardı sanki bana bakıyordu sonra ben emin olmak için bir daha baktım evet bakıyordu sonra unuttum onu bir süre, baktım yan banka gelmiş sigara içiyor şöyle bir dikkat ettim yakışıklı biri, sonra gitti geri arabasına meğerse karısı sanırım onu bekliyormuş o da geldi yanına gittiler. Bu durumda bu soru oluştu kafamda, illa yakışıklı olunca erkek, hayatında biri de varsa daha ne?
Güncellemeler
1 yıl
Neden zorunda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Sen nasıl onu istiyorsun senin gibi düşünen birden çok kadın var böyle adam sana niye ait olsun özelliğin nedir
Konunun benimle ilgisi yok ama sadakat gereksiz yani öyle mi?
https://voca.ro/16SrzYtoofBU
bir şey bahşetmeyen kadını neden yanında gezdiriyorsun demezler mi adama?
Heves için?
Ya bu adama evliyse?
Evli adamla misin sen
Yok benimle ilgisi soru bu?
Doymamış kadınlara hala götürmek istiyor başka kadınları ne düşünür olabilirim baska
Onun olmasa bile kızların gözü ondadır ve buda onun hoşuna gider
Hoşuna gidebilir bunda sorun yok, bende olsam yanımdaki erkek ilgi görsün ama sadakati olsun aklı sadece bende olsun gurur duyarım onunla, sadece o bana ait nasıl olsa derim ama ya adam da meylederse işte o zaman kıyamet kopar
Sadık değilse at gitsin yakışıklılık para etmez
yakışıklı olupta tek kadına sadık olan erkek varsa enayidir
Enayi 🙄mi😳 sadakat ne zamandan beri enayilik oldu?
kızlar soyunmaya başladığından beri. her kız bilirki o mini eteği, taytı veya cropu giyince illa ona bakan erkek olacak ve onu gözleri ile becerecek. buna rağmen hayatında erkek olduğu halde bunları giyen kızlar zaten sadık değil. Bizlerinde sadık olması enayilik
Ya teşhir bu tatlım. blik OK ama konu ayrı, sadakat nerede? Neden yakışıklı bir erkeğe ait olan kadın onu başkaları ile paylaşmak zorunda kalsın?
kendini teşhir etmeyen kız yok işte kapalılar bile müslüman değil süslüman. çirkin erkek sadık olsun zar zor bulmuş bir tanesini kaybetmesin ama yakışıklı erkeğin sadık olması tam enayilik dediğim gibi
Gülü seven dikenine katlanır
Sadakat nerede kaldı
O tür kişilerde dediğiniz şey yoktur olmaz da
O zaman illa çirkin birini mi bulmak zorunda herkes? Sadakat olması için?
Hayır, sadakat karakter ile ilgili bir şey
Karakter olmadıktan sonra yakışıklı ya da değil fark etmez
sen kendi erkek arkadasina bak varsa tabi
Konunun benimle ilgisi yok ama benimki olsa ne olur? Konu genel
Çoğu öyle
Olmayanda vardır
Hiç sanmıyorum
Zor değil dene
İlgi gören biriyse normal
Ya sadakat?
Değiliz anam değiliz
Kabul etti herkes🙄 sen hain
Sen hariç*
Ya kabul edenler çirkin, ya da ben çirkinim. Bilemedim. Sen seç
Seni görelim o zaman 🤣
Tabi, yaz gösterim
PP yap en iyisi
Olur
Oldu mu
Sadakat bende var diyorsun yani? Ama bu adam senden de yakışıklıydi, sen normalsin
Bu adam benim 😏
Tamam işte bende sen olduğun için yorum yaptım
Hııı. Sen başka adamdan bahseettin sorry
hayir degil hpsi ayni degil