Mutlu geceler tatlı güzellik 🌹😄😄🌹 vay arkadaş yaa , umarım uykuya geçiş serüveni daha güzel olur. Kusura bakma yoğun bir gün geçirdim. Güne seninle başlamak güzeldi, cevap veremediğim için üzgünüm
@bynarcos bende bugün arabada kaynanasına ön koltuğu kaptırmış yeni gelin gibi uyandım bu sabah 😂, öyle biçare , öyle mahsun öyle derbeder 😂😂 günaydınlar efenim 😊🌷
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Hiç pozitif değilim maalesef :) ama günün güzel geçmesi dileği ile. 🌹🌹
Amin canım inşallah 🙏 çok naziksin herzamanki gibi teşekkür ederim 🙏❤️🙋 her şey gönlünce olsun inşallah 🙏
Gümaydın bebiş. İncir vakti geçti. Sahne de fena he aboooov bune falan diyor burada. 😂😂😂
Aynen öyle Serseri 😂😂👍
🙈🙈🙈🙈
Çıkma incir ağacına görürsün ebenin…şalvarını 🤣🤣🤣
Aynen öyle 👍😂
Pozitif enerjin güzel, günaydın. Güzel bir gün diliyorum sana.
Sanada kocaman günaydın 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
Çok teşekkür ederim
Çıkalım incir ağacına ama birbirimizi yemeden inmeyelim aşağıya
Şair ruhlu adam 😂
Ne yaparsam yapayım pozitif olamiyorum yaa ama neşen daim olsun senin :)
Haydaa neden peki
Artık kendimi iyi şeyler için motive edemiyorum
Motive etnen için bakış açıni değiştirmen lazım stabil aynı şeyi düşünürsen hep sorunlara mutsuzluga odaklanirsaniz mutlu olamazsınız ki zaten
Yok be başka şeylere odaklansamda aynı kaliyorum bı yerde patlıyor işte
Siz çözüm aramiyirsunuz ki , bu hoykry oldu tamam diyip karamsar ruh haline bürünüyorsunuz
Vakti zamaninda çok aradım da buraya kadar doldum sanırım artık zorlaniom
Kimbilir belkide sıkma canını olur mu her şey olacağına varıyor , her şey gönlünce olsun inşallah 🙏🥰 rabbim gönül ferahlığı versin
Aminnn teşekkür ederim 🙂🥰
Günaydın canım, her sabah düşük enerji güne başlıyorum maalesef. Neşeli pozitif günlerin olsun can..🌸
Sanada kocaman günaydın 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
Hayır derim abla sen fazla pozitifsin ben bu kadar pozitif biriyle güne falan başlamam
Hımmm üzdün 😌
Bu ne böyle incir ağacının üstündeyim incir yiyerek başlasak tüm incirleri bitirip incir ağacının kökünü kurutana oradan ayrılmazdık herhalde 😂😂😂
Haydaa ablam bu görselin sonu iyi değildi ama 😂
Bizim de sonumuz iyi degilki 😂 gidişatımız hec eyii deeeeğell nolacaasaa artık 🤣
Sonumuz öyle olmasın da ablam 😂 gerçi aynı zaten tek farkı bize ayakta... 😂
Valla öyle 👍👍😂😂
Tabikii her zaman 😌enerjini aldım bile
Süpersin güzellik 👍🌺❤️ sana kocaman günaydın 🌺🌿🌺
Günaydınn🤗🌺♥️
Günaydın çiçeğim 🌸🧚🏼♀️Güne pozitif başladım umarım böyle devam eder 🌸
İncir dalda asılsın 🤣🤣🤣🤣
Günaydın 🙏🙏
İncir dalına asılsın günaydın @BaLLROG34 nasılsın 🤩😂😂😂
Çok iyiyim 50 kadını birden devirecek enerjideyim şuanda 🤣🤣
İyisin iyi 👍👍 böyle devam et 😂😂
Hep böyleydim canısı 👍 @r_engarenkyollar
Maşallah 🧿👍
Kesinlikle evet diyorum 😄🌹🌹🌹 Günaydın
Bugün aynı evin içinde Behlül dururken beşire aşık olan gerizek@lı Cemile gibi uyandım günaydınlar aşkoooo 🤩😂🤩😂
Mutlu geceler tatlı güzellik 🌹😄😄🌹 vay arkadaş yaa , umarım uykuya geçiş serüveni daha güzel olur. Kusura bakma yoğun bir gün geçirdim. Güne seninle başlamak güzeldi, cevap veremediğim için üzgünüm
Aman efendim estafurullah herzaman bekleriz 🙋🌺🥰
Teşekkür ederim 🌹🌹😘😘
Günaydın. İncir sevmem :D
Sanada kocaman günaydın 🌺
Keşke herkes senin gibi düşünse
Ahh keşke 🤣
O zaman dünya yaşanılır hâle gelirdi
Senle her yere varız ama incirin hamimsmi iyi olur mu
Başlamaya varım 🙂keyfim yok , dünya güzel sen umutlu. ❤👀✨
Ebemizin bilmem nerelerini dimi olur olur neden olmasın ki 😅
Ay sende olmasan sitede durulmaz mavişim 😂
Bugün aynı evde yaşayan Behlül dururken beşire aşık olan gerizek@li Cemile gibi uyandım 😂 günaydın aşkoooo 🤩😂😂
Bende ön koltuğu kaynanam a kaptırmış gibi😂😂😂
İyisin iyi böyle devam et 👍👍👍😂😂
Benim günüm yeni ve yatakta başlıyor, illa kızı incir ağacına çıkartmam şart mı acaba🤔😂
Şart 😂😂 incir ağacı önemli 🤣🤣
Yav kıçımıza başımıza bir şey girmesin zaten birine giricek bende yanmiyim 🙄😂
Sonunu düşünen kahraman olamaz derler 😂
Yav bırak yatağımızda yapalım kadınla, şimdi gelecek incir ağacı nerden buluyum🙄😂
Ben yatıyordum..
Yaa yatılır mi böyle bir günde 😂
Vardiyalı sistemden çalıştığım için uyumak zorundayım 🥲
tamam pikiii 🤗 Allah kolaylık versin inşallah canım 🙏
Teşekkürler..🌹✨
Başlayalım..
Biz başladik 😂 sende peşimizden gel
Siz gidin beş dakika sonra yetişirim size.. 😂
Çabuk ol sallanma 😂
Tamam..
Bugün pozitif uyandım.
Süpersin güzellik 👍🌺 mutluluğun huzurun keyfin daim olsun inşallah 🙏🥰❤️
Teşekkürler ❤️ sizin içinde aynı dilekleri diliyorum.🙏
Amin canım inşallah 🙏 çok naziksin teşekkür ederim 🙏🙋🥰❤️
Rica ediyorum 🙏❤️
Fena değil diyeilm
@bynarcos bende bugün arabada kaynanasına ön koltuğu kaptırmış yeni gelin gibi uyandım bu sabah 😂, öyle biçare , öyle mahsun öyle derbeder 😂😂 günaydınlar efenim 😊🌷
senin dekolteyi görünce günüm güzelleşiyor
dekolte
Deme öyle deme öyle 😂
nedenmiss
Varım abla, beni ışığınla aydınlat 🥹
İncirin hamı da yenilmez ki 😅
Abooo mu diyordu burada
Kendimi sana bırakıyorum o halde
Bu kızı da çok üzdü yeşilçam
Güne pozitfim hayırlı cumalar cümleten🙏
Goruruz artik saltanati😂😂
Yiyeceğim bir h*m varsa neden olmasın 😏
kilosu 50- 70 lira valla. bulmuşken götür😀
Yiyelim güzelleşelim 👍😂🤣
daha ne güzelleşicen.🤷♂️bu kadarı yeter.. sadece ye😀
tamam pikiii 🤗
Kesinlikle hayir canim sana yilani elletmem 😂😂😂
Siz başlayın, geliyom ben.
Gunaydin supersin😂
Sanada kocaman günaydın 🌺🥰🌺🌿❤️🥰🌺❤️🥰🌺
💋❤️😉
Neler var menüde
Haha incir ağacı dediğime göre incir var 😂
Profildeki yakışıklı şey senmisin
Peki hangi incir, çok olmuş açılmış incir mi, yoksa yeni olmuş küçük incir mi, rengi nasıl tadı nasıl
Fotoğraftaki kişi benim yakışıklı kısmı artık senin değerlendirmene kalıyor
Ağaca çıkınca dal kirilmazsa görürüz nasıl olduğunu 😂😂
Ama öyle her gördüğüm incir ağacına çıkacak ergenlikte olmayayım, biraz seçici olayım ne dersin. dalı bilmem ama kökünden sallmayi severim,
İyisin iyi maşallah 👍👍🧿 Allah sahibine bağışlasın
Takibe al beni
Evet
Olur
Görürüz ama başka birşeyi
Neden olmasın
Kesinlikle varım
Günaydınlarrrr 💖
çıkmasak ağaca : )
Bonjorno...
Olur olur 😂
Ne gördü acaba
İyi olur
Jghghghghf
Gerek yok kkk
Ne gerek var
Olur
Seks mi yapacağız