Hileli oyun modu indirip girersek yok oluyoruz sanırım? Ya bilgisayara format atarsak yeniden mi doğmuş oluruz? Hayal kurma özelliğimiz var mı yoksa birer robota dönüştük bile mi?
“Hileli oyun modunda yok olmasan bile, belki de evren seni 'düşük puanlı kullanıcı' listesine alır! Hayal kurma özelliğine gelince, umarım garanti kapsamındadır 😅
Pabucumun bilgisayarı ne münasebet asıl o düşük seviyeli kodlayıcı sistemden çıkarım dışarıdan darbe yaparım o zaman sistem çöker ^_^ hayallere bile zincir vuruyor
Unuttuğun bir şey var. Senin için dışarıyı ifade eden alan, simülasyon yaratıcısı için içeride demektir :) Sisteme darbe vurmanın ihtimali, elektrikli süpürgelerin dünyayı ele geçirme ihtimali ile aynı ihtimal de :)
Ben kimim? diye sormak mantıklı ama bence yaratıcının bile bu konuda kafası karışıktır. 😄 Bence bir de ‘Bu simülasyonun ana karakteri ben miyim?’ diye sorsan fena olmaz, en azından hikayede biraz torpilin var mı öğrenmiş olursun
Belki de seni şanssız yaratmadı, sadece inanılmaz bir dayanıklılık ve azim gücü verdiklerini fark etmen için bir sınavdan geçiriyor. Unutma, şans genellikle onu en çok arayanların kapısını çalar. Belki de senin hikayen, tam da bu zorlukların üstesinden nasıl geldiğinle yazılıyor 🌟
Bu yoruma içten ve motive edici bir şekilde şöyle cevap verebilirsin:
Anlıyorum, beklemek ve sabretmek bazen gerçekten zor ve yorucu olabilir. Ama unutma, en sağlam ağaçlar en derin kökleri salmak için fırtınalarla savaşır. 💪
Kendini olaylara böyle hazırlamalısın. Unutma ki senin durumunda bir çok kişi var. Ve bunlardan biriyim. Böylesi bir zamanda ayakta kalmak ve hayatına devam edebilmek güçlü olduğunu gösterir. Düzelecek…
En İyi Cevaplar