Eğer gerçeklik bir simülasyon olsaydı ve bunu fark etseydik, simülasyon yaratıcısına ne sorardın?

Merak ettim de, bu bir beta sürümü mü?
Biraz hata ve bug var gibi… Güncellemeler ne zaman geliyor? Özellikle şu 2020 yaması bayağı sıkıntılıydı! :)
Eğer gerçeklik bir simülasyon olsaydı ve bunu fark etseydik, simülasyon yaratıcısına ne sorardın?
Eğer gerçeklik bir simülasyon olsaydı ve bunu fark etseydik, simülasyon yaratıcısına ne sorardın?
Cevapla