Neden kınıyoruz ya sonra başımıza geliyor?

Ben hep insanları çok eleştiren kişileri kinadim başıma geldi bende yakınlarımi bazen çok eleştiriyorum ailem

Neden kınıyoruz ya sonra başımıza geliyor?
Cevapla