Karşı cinsle aranızdaki yaş farkı ve aranızdaki statü önemli mi?

karşı tarafın sizden büyük ya da küçük olması sizin için çok önemli mi? özellikle erkekler kendinizden 10 yaş küçük birine aşık olur muydunuz? ve aranızdaki statü ilişkisi önemlimi (örneğin patron-çalışan veya öğretmen-öğrenci)

Karşı cinsle aranızdaki yaş farkı ve aranızdaki statü önemli mi?
Cevapla