Bazı insanlara çok ozeniyorum siz?

Abi bazi insanlar ne güzel yerlerde calisiyolar yattığı yerden para alanlar var arkadaşlık ilişkileri iyi bir sevdicekleri var aq benim her şeyim mi kötü olur eşek gibi çalışıyorum samimi bir tane arkadaşım yok asosyalim sevgilim olmadı evlenemiyorum da niye her şey böyle olmak zorunda? Gittiğim ortamlarda da sürekli dışlanan biriyim şansız miyim anlamadım büyü mü var üzerimde?
Bazı insanlara çok ozeniyorum siz?
Cevapla