Aile & Toplum Hey gidi hey! Sen İlkokul birinci sınıfa gideli kaç sene oldu? HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 89 Yapay Zekaya Sor Vay be yeni yetme bebeler okula başlayınca kendimi bir garip hissettim ahshs https://m.youtube.com/watch?v=p2zNzsPXcHs#smell Hey gidi hey! Sen İlkokul birinci sınıfa gideli kaç sene oldu? Cevapla Okul Soruları Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
Gardenyas Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Kırmızı yelekli senmisin.. ahh ahh hiç hesaplanmadım su gibi aktı gitti valla keşke hep çocuk kalsaydım.. 1 4 Yorumla HeartofFire 1 yıl Foto bana ait değil 😂 Yorumla Gardenyas 1 yıl Ozelin aynen sevindim 🙏🤭 Yorumla Gardenyas 1 yıl Yanaklar pembe bakış sen sanki neysem sen olmadığına sevindim burası umumi çünkü 🙏 Yorumla HeartofFire 1 yıl Ahsh yok yok bana ait değil netten alıntı Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl 68 yıl geçmis bizim zamanımızda siyah önlük vardı hey gidi hey zaman ne çabuk ilerlemiş..🤣 1 15 Yorumla HeartofFire 1 yıl Dede zannedecekler seni yapma ahsh Yorumla Cevap sahibi 1 yıl 75 yaşındayım napim napim...🤭 Yorumla HeartofFire 1 yıl Yalan söylüyor arkadaşlar inanmayın ahdhs Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Gözlerim bile zar zor görüyor bastonum şahittir 🤣 Yorumla HeartofFire 1 yıl İnanmam ispatla ahshs Yorumla Cevap sahibi 1 yıl 🙄 Yorumla HeartofFire 1 yıl Ahshs tamam tamam en yaşlı sensin Yorumla Cevap sahibi 1 yıl İspatladım sonunda gidimde tansiyon ilacımı içim...🤣 Yorumla HeartofFire 1 yıl Tabi tabi dil altını da almayı unutma, takma dişlerin için de bardak 🤣 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Dişlerim hala güzel bir kere hiiih 🤣 Yorumla HeartofFire 1 yıl Gözleri kör olana bak hele 🤣 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Gözlük şiiri ile veda ediyoruz sohbetine teşekküler...https://youtu.be/fZEMJk0SgdA?feature=shared Yorumla HeartofFire 1 yıl Biz teşekkürler efenim 😂 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bu arada gözlük kullanmıyorum ama madem ki gözluk gecti cümlede şiiri cagırdı bende paylastım,Sevgiyle kal... Yorumla HeartofFire 1 yıl Baston da kullanmıyorsun mesela ashsh neyse teşekkür ederim ☺️✨ keyifli geceler.. Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Matematiğimi zorlamak istemiyorum ama çok değil 😅😅 1 0 Yorumla
Mills18 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Vay anasını 26 sene olmuş be sen hatırlattın hiç düşünmemiştim 1998-99donemimde başlamıştım 1 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% 1 yıl çok uzun zaman oldu bemavi önlüklü güzel günlerdi.. 1 0 Yorumla
gokallpz Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Hanimiş ben birinci sınıfa giderken hatırlamıyorum çok oldu 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl 6 yaşımda başladım ilk okula yani 29 yıl olmuş 1 0 Yorumla
Sonasık24 Takip Et Master Yaş: 33 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Tamı tamına 25 yıl oldu ben birinci sınıfa başlayalı. 1 0 Yorumla
roxky Takip Et Xper 2 Yaş: 26 1 yıl 11 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤ 1 1 Yorumla roxky 1 yıl Yanlış yanıt verdik 18 de 12. Sınıf bitti şu an 24 yaşındayım 17 sene vay anasını Yorumla
ayseecicekk Takip Et Xper 5 Yaş: 28 1 yıl Özlendi 6 yaşında başlamıştım okula 20 sene olmuş vay be 🥹 1 0 Yorumla
isocan007 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 93% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 908 cevap paylaştı. 23 yıl olmuş be 🤗senin soruyu görünce hesapladım 1 0 Yorumla
Akrep-Bir_Adam Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Çoooookkk oldu çokkk 😀 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Sanıyorsam 2010/2011 de gitmiştim baya oldu 1 0 Yorumla
Kullanıcı12re Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl 20 yaş 6yaşında gittim 14 sene olmuş 1 0 Yorumla
Peripellonis Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Yiiiirrki öhö öhö öhöhöhö gıcık tuttu 😂😂 1 0 Yorumla
Hgbcgehg Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 37% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 994 cevap paylaştı. Çok oldu be düşündükçe moralim bozuluyor… 1 0 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. 18 sene olmuş. Vay be 1 0 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Siyah önlükle 29 yıl önce başladım okula 1 0 Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. 20 yıl oldu 🥹 1 0 Yorumla
kimsinlanben Takip Et Master Yaş: 31 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. 2001de 1. sınafa gidiyordum😔 1 0 Yorumla
Alemdaralii Takip Et Master Yaş: 43 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. siyah önlük giydim der susarım 1 0 Yorumla
SivisPacemParabellum Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 549 cevap paylaştı. 21 yıl 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. 31 sene olmş : ) 1 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. 20 sene öncesiii😬 1 0 Yorumla
ölümmmeleğiii Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. 28 sene olmuş 1 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. 26 yıl olmuş 1 0 Yorumla
54srp Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. 36 sene🥺 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. 15 yıl önce 😂 1 0 Yorumla
Guapoo6 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 343 cevap paylaştı. 20 sene olmuş 1 0 Yorumla
çilingiroğlu-61 Takip Et Master Yaş: 35 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. 27 oldu heralde 1 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. Oho çok oldu be ya. 1 0 Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Çeyrek asır😀 1 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. 15 sene olmuş vay be 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Kırmızı yelekli senmisin.. ahh ahh hiç hesaplanmadım su gibi aktı gitti valla keşke hep çocuk kalsaydım..
Foto bana ait değil 😂
Ozelin aynen sevindim 🙏🤭
Yanaklar pembe bakış sen sanki neysem sen olmadığına sevindim burası umumi çünkü 🙏
Ahsh yok yok bana ait değil netten alıntı
68 yıl geçmis bizim zamanımızda siyah önlük vardı hey gidi hey zaman ne çabuk ilerlemiş..🤣
Dede zannedecekler seni yapma ahsh
75 yaşındayım napim napim...🤭
Yalan söylüyor arkadaşlar inanmayın ahdhs
Gözlerim bile zar zor görüyor bastonum şahittir 🤣
İnanmam ispatla ahshs
🙄
Ahshs tamam tamam en yaşlı sensin
İspatladım sonunda gidimde tansiyon ilacımı içim...🤣
Tabi tabi dil altını da almayı unutma, takma dişlerin için de bardak 🤣
Dişlerim hala güzel bir kere hiiih 🤣
Gözleri kör olana bak hele 🤣
Gözlük şiiri ile veda ediyoruz sohbetine teşekküler...
https://youtu.be/fZEMJk0SgdA?feature=shared
Biz teşekkürler efenim 😂
Bu arada gözlük kullanmıyorum ama madem ki gözluk gecti cümlede şiiri cagırdı bende paylastım,
Sevgiyle kal...
Baston da kullanmıyorsun mesela ashsh neyse teşekkür ederim ☺️✨ keyifli geceler..
Matematiğimi zorlamak istemiyorum ama çok değil 😅😅
Vay anasını 26 sene olmuş be sen hatırlattın hiç düşünmemiştim 1998-99donemimde başlamıştım
çok uzun zaman oldu be
mavi önlüklü güzel günlerdi..
Hanimiş ben birinci sınıfa giderken hatırlamıyorum çok oldu
6 yaşımda başladım ilk okula yani 29 yıl olmuş
Tamı tamına 25 yıl oldu ben birinci sınıfa başlayalı.
11 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤ
Yanlış yanıt verdik 18 de 12. Sınıf bitti şu an 24 yaşındayım 17 sene vay anasını
Özlendi 6 yaşında başlamıştım okula 20 sene olmuş vay be 🥹
23 yıl olmuş be 🤗senin soruyu görünce hesapladım
20 yıl kadar olmuştur
20 küsür sene oldu :D Vay be.
Çoooookkk oldu çokkk 😀
Sanıyorsam 2010/2011 de gitmiştim baya oldu
20 yaş 6yaşında gittim 14 sene olmuş
Yiiiirrki öhö öhö öhöhöhö gıcık tuttu 😂😂
Çok oldu be düşündükçe moralim bozuluyor…
18 sene olmuş. Vay be
Siyah önlükle 29 yıl önce başladım okula
20 yıl oldu 🥹
30 yıl olmuş 🤣🤣🤣🥂🥂
2001de 1. sınafa gidiyordum😔
siyah önlük giydim der susarım
21 yıl
2006 da başlamıştım
28 sene oldu
21 sene oldu
21 yıl
31 sene olmş : )
2000 de başlamıştim
Çok sene oldu
33 yıl olmuş
20 seneyi aşmış
20 sene öncesiii😬
18 yıl olmuş.
15 ..
Çok sene😅
28 sene olmuş
26 yıl olmuş
36 sene🥺
15 yıl önce 😂
1980 de başladım
20 sene olmuş
20 sene olmuş
27 oldu heralde
Oho çok oldu be ya.
Çeyrek asır😀
17 yıl oldu
15 yıl
1999 da.
15 sene olmuş vay be
Çok oldu
15 yıl