İhtiyacım var diye Kendime 3-5 kargo elbise üst falan sipariş ediyorum. Annem bana beddua okuyor. Haklı mı?

Komşular görüyor Allah seni kahretsin bizi zengin sanacaklar vs diyor. Bana gelince para yok diyorsun diyor (ben asgari ücretli çalışanım)

Ayrıca durumumuz kötü değil. Babam 55 bine yakın kazanıyor. Dubleks evde yaşıyoruz. Kendi evimiz. Annem ablamdan da para alıyor. Ama söke söke değil ondan

Bi benden söke söke para istiyor. Vermek istemiyorum. Bela okuyor. Çünkü benim ihtiyacım var benim borcum var. Zorda kaldığımda yine kendime muhtaç oluyorum. Kimse de yardım etmiyor

Bilmem boşuna iş kazası geçirmiyorsun. İnşallah daha beter olursun diyor. Kötü işte çalıştığım için işkazası geçiriyorum sakarlığımdan dolayı, ondan kaynaklı değil

İhtiyacım var diye Kendime 3-5 kargo elbise üst falan sipariş ediyorum. Annem bana beddua okuyor. Haklı mı?
Cevapla