Komşular görüyor Allah seni kahretsin bizi zengin sanacaklar vs diyor. Bana gelince para yok diyorsun diyor (ben asgari ücretli çalışanım)
Ayrıca durumumuz kötü değil. Babam 55 bine yakın kazanıyor. Dubleks evde yaşıyoruz. Kendi evimiz. Annem ablamdan da para alıyor. Ama söke söke değil ondan
Bi benden söke söke para istiyor. Vermek istemiyorum. Bela okuyor. Çünkü benim ihtiyacım var benim borcum var. Zorda kaldığımda yine kendime muhtaç oluyorum. Kimse de yardım etmiyor
Bilmem boşuna iş kazası geçirmiyorsun. İnşallah daha beter olursun diyor. Kötü işte çalıştığım için işkazası geçiriyorum sakarlığımdan dolayı, ondan kaynaklı değil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İsraf olmuyorsa sorun yok gadası
haksız bence
Ya bırak kanka böyle düşünen anne hak etmiyor paranı
Ya veriyordum önceden az da olsa. 600 liraya pasta aldım anneler gününde kardeşimle birleşip 2.500 verdik. Doğum gününde pasta malzemeleri aldım yaptım. Her pazartesi pazarını yapardım. Pazara gidemeyeceksem Mesaideysem para verirdim bazen 600. Bazen 800. Bazen 400. O an ne varsa elimde. Eve dışardan yemek sipariş ederdim. Ama taki işkazasını geçirdim cebimde son 50 liram kaldı ilaç parama. Hiç umrunda değildim hala benden para istiyordu o can çekişen halimle gelip bana benim ahım diyordu. Lan kadın ben sana ne yaptım senin ahın olacak sakarın tekiyim bazen bile bile işkazası geçiriyorum üzüntüden. İş yerinde Bunalmaktan
Anlıyorum canım sen elinden geleni yapıyorsun zaten ama sen verdikçe hem alışıyor görevin gibi görüyor hem de daha fazlasını istiyor. Ya pastadır yemektir aynı evdesiniz normal şeyler de annem abartıyor
Annen*
Annene para vermek gibi bir zorunluluğun yok ki zaten. Ebeveynlerin çocukları büyüyünce çocuklarının çocuğu olma çabası beni öldürüyor.
Bana sürekli bu tekerlemeyi yapıyor. Bi kız 18 yaşına geldi mi artık o anne babaya bakmak zorundadır. Anne baba ona bakmak zorunda değil. Bu eve para vermeyeceksen al bavulunu s.. ktr git bu evden diyor
Bence zaten annenle yaşama. Ömür törpüsü resmen. Ona vereceğin parayla ayrı eve çıkarsın kafan rahat eder.
Ona inat yaşayacağım valla. Ben sırf onun yüzünden kendimi boşa ev masrafına sokamam odam üst katta. İnadına yaşayacağım. O yaşlanana kadar beni kabul edecek zorunda. Bi gün çok pişman olacak
Allah sabır versin diyeyim o zaman. Zor olmalı. Benim annem de çok sinirliydi ama para istemiyordu en azından yine de dayanamayıp evi terk etmiştim.
Valla ikimize de kolaylık diliyorum... karşıma doğru düzgün bi erkek çıksın uzaklaşacağjm
Kimin parasiyla siparis ettin
Kendi param tabiiki. Parmağım kırıldı iş yerinde geçen ay cebimde son 50 liram vardı annem gelip al ilaç paranı al lazım olur vs bile demedi. Son 50 lira kalmamın sebebi de annem. Sürekli alışveriş parası istedi benden acındırdı kendini. Bi kısmını altın yapmıştım
Annen hep boylemi...
Ne is yapiyordun sen
Fabrika. Evet annem doğulu oldu için geri
Yas kac senin. Doguda kadinin adi yok
20
Hangi sehirde yasiyorsun doguda mi
Kendine kazancın