Adamların konuşmalarından tut davranışlarına kadar farklı
Dik dik bakiyorlar
Bizim Van'da baktıkları zaman göz ucuyla bakıyorlar
Burada kavga çıkıyor merak ediyorsun dönüp baktığında daha çok bağırma oluyor
Yemin ederim iyi olacak diye sandım gerçi öyle bir rüya gördüm ama şu an kendimi çok kötü hissediyorum
Bizim doğu gibi değiller bizimkiler sıcak kanlı sevecenler bunalr garipler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Napen
Bananem
Gibi abudik gubidik kelimeler öğrenirsin işte, her lisan bir insan 😅
…Şaka bi yana alışırsın karamsarlıkta boğulma
Anlamıyorum ki alisayim
İşte zamanla anlicaksın, bir anda olmaz, “yaşamak direnmektir iki gözüm” demiş Ahmet kaya, kim bilir neler çıkacak karşına alışmak zorunda kalacağın..
Allah yokunu bahtını şansını açık etsin, güzel insanlarla karşılaşırsın inşallah
Amin sen nerelisin
Ben kırşehirliyim
Anladım yabancı sayilmazsin benim yabancı olduğum kabak gibi ortada
Yok ya ben Avrupa’da yaşıyorum Türkiye ile alakam yok
Türkiye’de her yere yabancıyım ben
Ve Türkiye’nin her köşesi yaşanılmaz halde memleketim dahil
İnsanlar çok aşırı geri kalmış hemen her bölgede aynı durum söz konusu
Bakışlar değişmiyor
Değişmez maalesef
Geri kalmış toplumlarda hiçbir şey değişmez, yaşamak istiyorsan sen değişmek zorundasın
Şanslısın bu ülkede değilsin
o ülkede yaşamadığım için şanslıyım
Ama yaşayamadığım için de şanssızım
Ben bu dünyaya geldiğim için sansizim o kadar sıkıldım ki buhrana düştüm iş yerlerinde mobbing ev sahipleri problemli
Oofff
Off 😤 😥
O kadar çok sorun var ki
hiç yaşanası değil dünya
Ama sen yinede üzme kendini, senin gibi güzel insanlara ihtiyacı var bu memleketin
Bilemicem güzel bir insan miyim ama yorgun bir insanım yoruldum ben hayat diye bir türkü var tam beni anlatıyor
Yok o kadar karamsar olma, her şeye rağmen güçlü olmalıyız.
Van çok özel ya ben Ankara 'da bile alışamadım çok kötü
Dön o zaman geri
Bir buçuk yıl sonra olabilir
Ispsrtada yigenim asker cennet gibi diyordu
Nerelisin
Adanadan gitti
Erkek olduğu için dik dik bakmıyorlar bakislardan rahatsizim
Dogrudur onunda etkisi vardir orada subay kendisi çok seviyor met ediyor. Tabiki bayan erkek fark ediyordur
Öküzün trene baktığı gibi bakiyorlar
Çogu şehir öyle zaten 😞😞😞
Benim yaşadığım şehir de yoktu hiç denk gelmedim
Oraya alıştığın içindir. Ben adanaliyim Şu an sehir dışındayım adanada hergün olay var adana böyle entresan derler ben alıştığım için yo okadarda degil derim oysaki ben alıştığım için normal geliyor
İnan yok. Kaldı ki bizde yabancılara göz ucuyla bakarlar sonra bakışlarını indirirler buradakiler dik dik bakiyorlar normalde anlamam kimin bana baktığını ama o kadar dik bir şekilde bakıyorlar ki rahatsız oluyorum açıkta giyinmiyorym
Van merkezden mi gitin? Aslen vanlı mısın?
Aslen iranliyim dedeler Van'a göç etmiş
yani küresinli sin?
Ne
Acem derler ya bizde. Onu diyorum acem misin?
Yoksa kürt mü?
Kürt Ermeni
Merkez den gittin değil mi?
Evet neden sordun
Bende vanlı yım ondan sordum
Bizim memleket güzel dir gerçekten
Birde sıcak kanlı insanlarız soğuk memleket olmasına rağmen
Aynen öyle. geçen sene yiğenimin düğünü vardı 10 gün kalıp döndüm.
Nerede yasiyorsun
şu an ist da yım
Neden geldin?
Tayin puan bir ora yetiyordu çalışma arkadaşlarının mobingi beni mahvetti
Geçmiş olsun. Aslen nerelisin?
Içerik de var
Aslen oralıymışsın gibi ama net ifade yok
Vanliyim
ne işin var spartada
Tayin kuzucum
vanlı diilsin yani.. alışırsın.+1 gül daha kazandı ısparta yani
Vanliyim
hmm. eşin bankacımı yoksa. erciş.
Evli değilim sevgilimde beni aldatti
:)) kuzucum demen hoşuma gitti.. sen aldanmazsın, aldanmış gibi yaparsınöyanş aldatan kendini aldatır anca. zekisin.. sana ıspartada mutluluk dilerim. iyi işler, förevler vs. neyse işte