Singapur Evlilik yasası ülkemize gelse Nasıl karşılardınız?

Singapur Evlilik yasası şöyle:
-Devlet evlenen her çifte Evli çiftler için inşaa edilmiş lüks evlerden bir ev (Beyaz eşya ve Mobilya dahil) ve araba veriyor.
-Ancak devlet bunu size satmıyor, yani sizin olmuyor Ömür boyunca evi de Arabayı da kullanmakta serbestsiniz, Ancak Mülkiyeti devlete ait.
-Aracın ve Evin Kaskosu Devlet tarafından karşılanıyor.
-Devletin Size vermiş olduğu Ev ve Arabayı Satamıyorsunuz, Çünkü sizin değil, Miras olarakta bırakamıyorsunuz.

-Boşanma Sonucunda Ev ve Araç devlet tarafından geri Alınıyor.
-Evli çiftlerin kendilerine Ait tapulu Evi varsa devlet ev vermiyor, (aracı varsa araçta vermiyor)
-Boşanma Sonucunda Tazminat diye bir şey yok, Kadın zor durumda ise, devlet ödeme yapıyor, erkek herhangi bir ödemede bulunmuyor.
Güncellemeler
1 yıl
Fikirlerinizi yorumlarınızı merak ediyorum sabırsızlıkla bekliyorum hadi bakalım gelsin cevaplar evlenmek isteyenler, evliler neredesiniz gelin gari😅
Singapur Evlilik yasası ülkemize gelse Nasıl karşılardınız?
Cevapla