1. yıllık ilişkim var evlenmeyi düşünüyoruz başından beri adını koyalım dedi hem sevgilim hemde ailesi
Sevgiimin arabası evi yok bu yüzden annem çulsuz fakir ezik onunla evlenirsen aç kalırsın. Seni buldu bırakır mı kim evlenir ki onunla zaten sen çirkinsin seni sevmiyor sadece evlenmek istiyor şu tipine bak diyor zaten onu durumu olsa seni almazdı falan diyor. Baban istemez diyor bu evden onu damat diye sokmam sülalede ki kızların eşlerinin durumu var bizi rezil edersin diyip duruyor. Ama erkek kardeşim var 33 yaşında yıllardır evde oturuyor dışarı çıkmıyor kimseyle görüşmüyor hatta evdeki herkesle kötü bir annem onunla konuşuyor kendi oğlunu görmüyor hatta onu savunuyor. Kendi oğluna bak diyorum sen onun babasının evi var diyor böyle bir insanı bile savunuyor oğlu diye. Ben annemden çok utanıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Annen bu kafadaysa eger kacmaktan baska careniz yok annen bi omur bu gozle bakacak ona ve hosnut olmayacak tatsiz seyler olup bitirmek zorunda kalirsiniz
Durumun farkındayım sevgilime anlattım üstü kapalı ailem istemezse ne olur diye gelip seni alırım biz herşeyi yaparız hallederiz düğünü falan ne gerekiyorsa merak etme dedi. Biz ilk önce arkadaştık sonra sevgili olduk beni ilk gördüğü an evlenme düşüncesinde olduğunu söyledi annesiyle tanıştım adını koyalım dedi. Annem diyor ki “Adama beni kaçır demişsindir sanki ben zorla kendimi istetirdim gibi konuşuyor ki ilişkimi hiç bilmiyor ne yaşadım ne oldu bitti anlatmadım hiç çünkü anneme güvenmiyorum mutluluğumu bozar diye muhattap olmadım
Bu kisinin sana karsi hal hareketleri davranislari falan nasil?
İyi biri evlenecek kadar güvenmediğim biri hatta annemden daha çok güveniyorum
Size absurt yaklasimlarda bulunmadi ise ya da istekleri olmayip sahip cikiyorsaa ve bundan eminsen hep ondan yana ol kacmayi da goze al bu zaman da sevgiler kolay bulunmuyor
Başka çarem yok zaten yinede üzücü yaşadığım durumu örfü adeti böyle değil kaçmak aileler tanışıp o şekilde olsaydı daha mutlu olurdum. Kaçaam evlensem böyle kaçarak evlendiğim içn içim buruk olacak kim böyle evlenmeyi ister ki çıkıp gittiğimiz zaman ailemi gözden çıkarmış olacağım
Hemen oyle dusunme ama genel de kactiktan 1 ay sonra falan arayip konusuyolar barisiyolar oyle bi durum da olabilir ama gercekten seviyosan buna deger
Dediğim gibi ilk kez evlenmeyi düşünüyorum o kadar kısmet çıktı görücü usulü aday oldu bir türlü evliliğe sıcak bakmamıştım ta ki bu adama kadar belkide kader işte ilk kez onu istedim o benim kaderim olabilir
Dedigim gibi bu firsati bi degerlendirin kactiktan sonra illa ki barisirsiniz ailenle anne baba evladina kus kalmaz
Babam Allah’tan iyi biri anneme güvenmiyorum bu konuda yapıcı değil bir kadına göre hatta yıkıcı yönleri var inşallah gönlüme göre olur her şey
Bazi anneler boyle oluyor kizinin mutlulugunu istemezler Allah gonlunuze gore versin siz vazgecmeyin
İyi dileklerin ve beni dinleyip fikir verdiğin için çok teşekkür ederim. Bazen birinin seni dinlemesi anlaması o kadar iyi hissettiriyor ki. Seninde gönlünden geçen ne varsa onu yaşarsın 🙏🌸
Rica ederim ne demek yani insanin bir insani anlamasi lazim once Allah hepimizin kalbine gonlune gore versin cok tesekkur ederim 😇✋
Sen kaç yaşındasın ki bu kadar azar çekiyor sana annen?
33 yaşındayım bildim bileli kavga ederiz hiç anlaşamıyoruz işte