Kızlar evlenmeyip birlikte yaşamayı kabul eder misiniz?

Erkekler bunu çok fazla dillendiriyorlar. Birlikte yaşamak demek o ilişkinin biteceği en başından belli demek değil mi? Evliliğe alternatif olarak söyleyebiliyorlar. İyi de birlikte yaşayan nikahsız yaşayan bir kadın hem ailesinde hem de arkadaş ortamında itibarsızlaşmıyor mu? Hatta kadın arkadaşlarınız içinde bile başlar bu. Diğer arkadaşlarınız evlidir ama siz birlikte yaşıyorsunuz. Kadınlar arasında bile kadının kendi değerini düşürmesi olarak algılanır. Buna razı olmuş gibi. Bana göre birlikte yaşamak sezonluk ilişkidir. Bir erkeğin de evlenmeyip birlikte yaşamayı teklif etmesi ya da söyleyebilmesi tamamen o ilişkiye içten pazarlıklı yaklaştığını gösterir. Bir de çoğu aile kızının birlikte yaşamasını onaylamaz. Üniversitede birlikte yaşayanlar gördüm. Kız ailesine kızlarla ev tuttuk ya da yurtta kalıyorum diye yalan söylüyor. O şekilde kalıyorlar. E peki üniversite dışında birlikte yaşamak için aileye yalan mı söylenecek? Bu hiç sürdürülebilir bir şey değil. Zaten bu da birlikte yaşama ilişkisinin eninde sonunda biteceğini gösterir.

Kızlar evlenmeyip birlikte yaşamayı kabul eder misiniz?
Cevapla