Aile & Toplum Hangi ten rengiyle doğmak isterdiniz? Neden? mᎪhᏢᎬᏒᎥ Takip Et Bilge Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Beyaz Ten Rengi Buğday Ten Rengi Siyah Ten Rengi Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hangi ten rengiyle doğmak isterdiniz? Neden? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Ben beyaz olarak memnunum 0 0 Yorumla
Celebrindir Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Ben adanada yaşadığım için ten rengimi bilmiyorum güneşten dolayı bir tık esmerleşiyorum. Genelde kumral diyorlar ama ben beyaz tenli olmak isterdim. Bronzlaştığımda kendimi çirkin buluyorum kenar mahalle serserisi gibi... 0 2 Yorumla mᎪhᏢᎬᏒᎥ 1 yıl Oysa profilde beyaz duruyorsun Yorumla Celebrindir 1 yıl Beyaz ve kumral arası gidip geliyorum. Kışın beyaz yazın kumralım sanırım. Daha beyaz olmak isterdim bir iki ton daha Yorumla
Zz___eeyuyy Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 95% 1 yıl Yazın buğday kışın beyaz tenli oluyorum ve memnunum 2 0 Yorumla
ffatmaaaaaaaaaaaa Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl yani ten rengimin bana artısı veya eksisi yok fark etmez 1 0 Yorumla
merakdolu Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 79% 1 yıl istediğim ten rengiyle doğmuşum zaten (beyaz) 0 0 Yorumla
ntmore96 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl farketmez. Allah nasıl uygun gördüyse öyle yaratmış. 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. Soyundan geldiklerim gibi ben de beyaz ten rengi ile doğmuşum ve böyle çok memnunum 0 0 Yorumla
AsLaz_RüYam Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Siyahi isterdim çünkü nigga olmayı seviyorum 0 0 Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Esmer tenliyim. Siyahi tenlere aşırı zaafım var 0 0 Yorumla
purplewater75 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Beyaz tenli doğmak isterdim. Hafif buğdaylık var. 0 0 Yorumla
yenidendogdumbennn Takip Et Xper 6 Yaş: 44 , eic 95% 1 yıl Beyaz ten rengi ile doğdum ve memnunum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben beyaz olarak memnunum
Ben adanada yaşadığım için ten rengimi bilmiyorum güneşten dolayı bir tık esmerleşiyorum. Genelde kumral diyorlar ama ben beyaz tenli olmak isterdim. Bronzlaştığımda kendimi çirkin buluyorum kenar mahalle serserisi gibi...
Oysa profilde beyaz duruyorsun
Beyaz ve kumral arası gidip geliyorum. Kışın beyaz yazın kumralım sanırım. Daha beyaz olmak isterdim bir iki ton daha
Yazın buğday kışın beyaz tenli oluyorum ve memnunum
yani ten rengimin bana artısı veya eksisi yok fark etmez
istediğim ten rengiyle doğmuşum zaten (beyaz)
farketmez. Allah nasıl uygun gördüyse öyle yaratmış.
Soyundan geldiklerim gibi ben de beyaz ten rengi ile doğmuşum ve böyle çok memnunum
Siyahi isterdim çünkü nigga olmayı seviyorum
Esmer tenliyim. Siyahi tenlere aşırı zaafım var
Hafif esmer olmak isterdim
Beyaz tenli doğmak isterdim. Hafif buğdaylık var.
Beyaz ten rengi ile doğdum ve memnunum
en üstteki gibi doğmuşum zaten 😃
Beyaz barbara gibi
Beyaz tenli erkek mi olur ya
Ten rengimden memnunum..
Siyah zenci
Buğday